Glædes-indlæg // Marsvin Glædes-indlæg // Marsvin
Jeg håber i kan overleve et glædes-indlæg fra mig af
Nå men sagen er den at jeg jo har tilføjet Damon som er kastrat til min flok. Det gik forrygende, og hunnerne accepterede ham, han accepterede dem.
Min ene hun går dog adskilt med sine unger, da ungerne bliver taget fra på torsdag tænkte jeg det var en idé at prøve på at sætte hende små 2 min sammen med flokken. Hunnerne accepterede hende, Damon røg lige i kødet på hende. Da jeg fik skilt dem ad med mine hæner sad Beaty (hunnen med ungerne) chokeret med masser af sår.
Jeg tænkte meget over det aldrig ville gå, men de 2 mutter betyder så meget for mig, så jeg ville ike af med dem. Men samtidig ville jeg gerne have en fungerende flok.
I dag satte jeg så Damon og Beaty sammen på et neutralt sted, med et agurk-stykke hver. Jeg sad og holdte skarpt øje, og havde en fejebakke i hånden hvis nu det blev nødvendigt at skille dem ad igen. Først blev der lidt tænderklapren, men tilsidst lå de klods op ad hinanden og spiste af det samme stykke agurk.
I kan tro jeg var nervøs da jeg satte dem sammen på det neutrale sted, mine hænder rystede..
Men hvor er det dejligt Damon ikke røg i kødet på hende, det må da være et fremskridt
Har i også nogle glædelser i vil dele?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.259
Grunden til at han ikke farede i flæsket på de andre hunner var fordi at han var på fremmed grund, og det var hunnernes vante hjemmebane.
Men når den anden hun så blev sat derned så havde han allerede vænnet sig lidt til sit nye hjem, og da hunnen ikke var der da han kom derned, så er den hun ifølge Damon, helt ny og nederst i rangen.
Men hvis du tager ham fra et døgns tid så den anden hun kan komme ind i flokken igen, så er hun hævet over Damon når han sættes derned igen. Og så vil han sansynligvis ikke springe i flæsket på hende, da hun så ligesom de andre hunner, ligger højere end ham.
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.259
Glædes-indlæg // Marsvin