Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor vælge bryst sele? -kanin
  • #1   10. apr 2013 At en kanin kan slippe ud af en brystsele har jeg skam prøve smiley
    Men nogle kaniner kan bedst hoppe i brystsele fx har jeg Nusser hun skal ikke hoppe i andet end brystsele, hun stressede og efter arbejde og hun fik brystsele stresser hun ikke mere smiley

• #2   10. apr 2013 Mine dværg- og løvevæddere har hver en brystsele, hvor mine hollændere har hver sin h-sele. Jeg synes bare, mine væddere er lettere at styre i deres brystseler. 2 af dem er lettere nervøse sommetider, og brystselen gør dem roligere, så de ikke trækker løs og selen strammer om halsen.
    Ulempen ved en brystsele er, at den er nem for kaninen at komme ud af, hvis den ikke passer hundrede procent i størrelsen.
    Hvis den derimod passer kaninen og sidder godt, så er selen virkelig bare god.

Jeg havde en overgang i alt bestilt ca. 10 brystseler og et utal af snore hjem til mine kaniner fra Sverige. Da det så gik op for mig, at selerne var for store, blev de solgt, og jeg fik nogle mindre, som bare sidder helt perfekt på mine kaniner.

Kommentér på:
Hvorfor vælge bryst sele? -kanin

Annonce