Kan 1 Chincilla sættes sættes sammen med 2 andre? Kan 1 Chincilla sættes sættes sammen med 2 andre?
Jeg spørger her for en på HesteGalleri, da jeg er rigtig hjælpsom i dag, hehe
Hun skriver :
hej der ude
jeg har et lille problem. jeg har en han chinchilla på hmm han må være to snart 3 ca. han har gået det sidste år sammen med en anden han chinchilla. og det har gået super. men sidste weekend, gik noget galt og den ene er afgået med døden og har lagt mærke til at ham som er tilbage virkelig savner en ven, han sidder hele dagen bare og kigger bedrøvet ud på mig. nu har jeg kigget rundt på nettet efter en ny ven men det eneste som er til salg er hunner. ( det er jeg ik interessser i da jeg vil ha unger) og der er ingen som sælger en han. men så har jeg fundet to hanner som altid har gået sammen. mit spørgsmål er så.. ville jeg kunne sætte de to hanner sammen med min ?? vil jo selvfølgelig ik ha at min gamle bliver "mobbet" af de to nye da det er ham som skal blive glad igen.. er der nogen som har prøvet dette før ??
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Prøv at henvise vedkommende til www.dckf.dk
Man kan som godt sætte en han ind til to andre, men chinchillaer er ikke udpræget sociale, og jeg vil ikke anbefale trioer. Det er bedre at finde 1 han.
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Kan 1 Chincilla sættes sættes sammen med 2 andre?