2.514 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Rotter og kaniner?"
Rotter og kaniner
Tja hvad siger man!! Kaniner er søde dejlige og bløde små pus der skal passes på. Hm nej tro om igen! Kaniner kan godt passe på sig selv og sit afkom. Dette er gjort af en hvid land med unger
Tja hvad siger man!! Kaniner er søde dejlige og bløde små pus der skal passes på. Hm nej tro om igen! Kaniner kan godt passe på sig selv og sit afkom. Dette er gjort af en hvid land med unger
Skrevet af: Sanne E - 17. apr 2013
Kaniner og marsvin sammen
Jeg har fundet de to bøger frem om marsvin, som normalt er dem der anbefales, da det umiddelbart er de eneste, der rent faktisk er brugbar korrekt information i. Den første bog er Marsvin, skrevet...
Jeg har fundet de to bøger frem om marsvin, som normalt er dem der anbefales, da det umiddelbart er de eneste, der rent faktisk er brugbar korrekt information i. Den første bog er Marsvin, skrevet...
Skrevet af: Cavy Cats Opdræt . - 20. jun 2010
Spar penge på din forsikring
aug 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 10 Emner: 2 Svar: 18
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
håber du tænker vildrotter
nov 2011
Følger: 7 Følgere: 8 Gnavere: 3 Emner: 103 Svar: 1.330
Det er fordi nogle på vores vej har set 2 rotter ovre ved deres høns, og så er jeg bange for de vil komme over til min kanin, da hun har adgang ud 24/7 er jeg bekymret for om de vil komme ind til hende(hun står selvfølgelig inde i et brændeskur) men vi har kun haft en rotte her ovre ved os 1 gang også blev der lagt gift ud, og vi har ikke set en siden.
Kan det være fordi de har høns? Hønsene har jo adgang til korn 24/7, hvilket min kanin kun har om eftermiddagen(fjerner alt mad ved hende til natten over, da hun bare kan tage hø istedet ) håber ikke det var helt uforståeligt
apr 2010
Følger: 32 Følgere: 36 Gnavere: 7 Emner: 72 Svar: 2.537
og rotterne kan godt finde på at kikke fordi dig for at se om din kanin har foder få lagt mere gift ud eller andre alternativer
nov 2011
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
nov 2011
Hun var ude og løbe, og der var hun træt, så hun får lov til at få fred til at sove i
Vl rotterne egentligt forlade deres "madkammer"?
Rotter og kaniner?