{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotter og kaniner?
  • #1   3. apr 2013 Kan den sikkert, men kaninen kan vel ligeså godt også skade rotten og du må aldrig sætte to fra forskellige arter sammen?

• #2   3. apr 2013 ja rotter kan dræbe kanin unger og de vil også kunne gøre en del skade på en kanin,
    håber du tænker vildrotter

• #3   3. apr 2013 Kunne aldrig finde på at sætte 2 dyr af forskellig art sammen, da jeg ved at de ikke "taler" samme sprog smiley
    Det er fordi nogle på vores vej har set 2 rotter ovre ved deres høns, og så er jeg bange for de vil komme over til min kanin, da hun har adgang ud 24/7 er jeg bekymret for om de vil komme ind til hende(hun står selvfølgelig inde i et brændeskur) men vi har kun haft en rotte her ovre ved os 1 gang også blev der lagt gift ud, og vi har ikke set en siden.
    Kan det være fordi de har høns? Hønsene har jo adgang til korn 24/7, hvilket min kanin kun har om eftermiddagen(fjerner alt mad ved hende til natten over, da hun bare kan tage hø istedet smiley ) håber ikke det var helt uforståeligt smiley

• #4   3. apr 2013 Jeps fri adgang til korn lokker rotter til,
    og rotterne kan godt finde på at kikke fordi dig for at se om din kanin har foder smiley få lagt mere gift ud eller andre alternativer smiley

• #5   3. apr 2013 Synes det er for sent nu at gå ud til kaninen for at lukke, så vil imorgen feje, så der i hvertfald ikke er noget foder på jorden smiley de har selv lagt gift ud der ovre, og de nævnte vist noget med det var væk, er dog ikke helt sikker hørte ikke ordentligt efter smiley ville hun kunne tage skade af rotten kom ind til hende? Jeg er den eneste her hjemme der kan komme til hende uden hun bider, vil hun evt. Gå til angreb på rotten?

• #6   3. apr 2013 Ja det kan den, og kaninen kan også skade rotten.

• #7   3. apr 2013 Okay hun er dog en sur mokke så vil tjekke imorgen, da jeg gerne vil have hun skal have fred om natten.
    Hun var ude og løbe, og der var hun træt, så hun får lov til at få fred til at sove i smiley
    Vl rotterne egentligt forlade deres "madkammer"?

Kommentér på:
Rotter og kaniner?

Annonce