jordegerne kaos :) jordegerne kaos :)
Min kæreste og jeg har tre jordegern.. Vi fik fortalt at de alle tre er hanner, men nu er vi da lidt i tvivl.. De bliver 1 år her til april, og vi er faktisk kun sikre på én af dem.. Der er ingen tvivl om at han er en han.. de to andre derimod ved vi ikke rigtig.. den ene har lavet lokkeskrig for nogen tid siden, så konklusionen er at det må være en hun
den sidste ligner med den anden hun.. dog har den ikke lavet lokkeskrig
Alle tre har haft det så skønt sammen, og de leger hele dagen lang, men på det seneste har de to været så stride ved hannen, så han sidder faktisk bare og glor hele dagen - bevæger han sig, så skubber de andre ham ned fra hvorend han nu sidder.. I sidste uge blev han bidt i poten af en af 'hunnerne', så jeg valgte at tage ham ud af buret og over i et andet, hvor han kan være i fred.. Efter 2 dage ca lignede det at han gerne ville tilbage til dem ( det er så synd når han ligger og sover alene, når han er vant til at sove sammen med de to andre).. vi satte dem sammen igen, og det gik fint indtil igår.. pludselig blev han jaget ud af redekassen, og bidt i poten igen.. Nu er har han fred, fordi vi har sat ham i det andet bur, og ellers render han rundt sammen med os..
HAR ANDRE OPLEVET LIGNENDE ?? og hvis nogen har, - betyder det at de bare ikke kan sammen mere, eller ??
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
dec 2012
Følger: 12 Følgere: 21 Gnavere: 7 Svar: 530
jordegerne kaos :)