{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
334 visninger | Oprettet:

Bider/ Bidealder? *KANIN* {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
Jeg har en lille hankanin på 10 uger, og han er simpelthen begyndt at bide i ALT! Alle de ting han kan komme i nærheden af, tøj, gulvtæpper, tæpper og puder, og han napper også mig.. Det virker nogle gang som om han lige skal prøve det af og derfor spørger jeg; Har kaniner, ligesom menneske børn, en 'bidealder'?? Hvor alt skal afprøves med munden, ved at bide eller slikke på alting?

Og hvordan vænner jeg ham bedst af med det? Mit høje AH AH, og NEJ, virker ikke på ham?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bider/ Bidealder? *KANIN*
  • #2   25. mar 2013 Ja, kaniner har også en oral fase. De napper lidt for at smage og undersøge, men bør ikke gøre det hårdt så det gør ondt.

• #3   25. mar 2013 Har masser af tålmodighed med ham smiley Ville bare være sikker på at det var normalt og at der ikke var noget han evt. manglede eller at der var noget galt smiley Men han napper aldrig så det gør ondt, det var også derfor jeg havde fornemmelsen af at han bare skulle mærke og smage osv. smiley Han er jordens dejligste og mest energiske lille fyr smiley

• #4   26. mar 2013 Min Cirkeline jeg købte som 10 årig i 1990 bed, hun bed og angreb mig når jeg skulle tage hende op osv, men når hun så var kommet op var hun sød og bed ikke, arh nogle gange hvis hun pludselig fik et af de der kradse flip smiley Mine forældre ville aflive hende og give mig en ny, men jeg elskede det lille kræ om hun bed eller ej smiley beholdte hende og hun levede 10 ½ år, hvor hun døde mæt af dage, men arrig til det sidste det var hun smiley

profilbillede
Kommentér på:
Bider/ Bidealder? *KANIN*

Annonce