{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

hjemmeside design {{forumTopicSubject}}

<---- se mit navn
Jeg er ved at gå i gang med at lave min hjemmeside med det nye design, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om min hjemmeside skal havde en hvid baggrund eller om den nuværende baggrund er passende..

kom gerne med jeres indput og mening. vil gerne havde min hjemmeside ser professionelt ud.

Hjemmeside link kan findes på min profil eller mit "navn"

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjemmeside design
  • #1   14. mar 2013 obs ikke alt tekst og billeder er opdateret fra det gamle af. så se venligst bort fra dette

• #2   14. mar 2013 mange trak Frk. p

• #4   14. mar 2013 jeg er enig med hopninen, den er lidt for '80er' for min smag - plus at der ikke er link tilbage til den allerførste side, så man kan ikke komme helt ud igen, hvis man vil se på en anden 'kategori'.

• #5   15. mar 2013 Hej Hopninen og Sweet Leaf
    er super glad for jeres konstruktive kritik. har siddet og arbejdet lidt på hjemmesiden og jeg må sige den er absolut lang fra færdig med hvad er jeres mening om dette layout?

det skal lige siges af det ikke er hele siden jeg har fået ændret endnu og der er stadig meget tekst og skrifter typer og favre der skal ændres..
    overvejer lidt at sætte banner ind midt på forsiden men ved ikke om det er nogen god idé..

Billedere på start skærmen er blevet bedre men det er begrænset på hvad kvaliteten på dem kan blive når nogle af billederne er scannet ind fra gamle fotografier.. vis du mener der stadig er billeder der er uklar eller grumset må i da meget gerne påpege hvilket billeder.

der er nu kommet et link til start skærmen men tro jeg laver den lidt om, idéer her til er mere end velkommen..
    hvad syndes i om menu nu er det for stor og klodset eller helt okay ?

• #6   15. mar 2013 Bedre, men er stadig ikke en fan. Hele opsætning/design får mig til at tænke '12år og første hjemmeside', sorry.

• #7   15. mar 2013 Hvor er der link på din profil ?
    Kan intet finde, andet end store bogstaver, hvor du skriver du giver lav

• #8   15. mar 2013 Jeg kan heller ikke finde link?

• #9   15. mar 2013 establos.dk

• #10   15. mar 2013 Menuen sidder for langt nede på siden - topbanneret meget højt (og langsomt om at loade)
    Centreret tekst og for lidt linjeafstand er ikke så læsevenligt
    For mange forskellige skriftfarver
    Når man klikker på nogle af menupunkterne (f.eks. marsvin eller querido) kommer man ind til en anden, yderst skrabet menu - med vilje?
    Og som andre har nævnt, der er ikke noget designmæssigt der fanger eller gør at man husker hjemmesiden.

Lidt kritik at arbejde med smiley

Kommentér på:
hjemmeside design

Annonce