329 visninger
|
Oprettet:
hjemmeside design {{forumTopicSubject}}
<---- se mit navn
Jeg er ved at gå i gang med at lave min hjemmeside med det nye design, men jeg kan ikke rigtig beslutte mig for om min hjemmeside skal havde en hvid baggrund eller om den nuværende baggrund er passende..
kom gerne med jeres indput og mening. vil gerne havde min hjemmeside ser professionelt ud.
Hjemmeside link kan findes på min profil eller mit "navn"
jun 2010
Følger: 39 Følgere: 36 Gnavere: 6 Emner: 44 Svar: 87
jun 2010
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
jun 2010
er super glad for jeres konstruktive kritik. har siddet og arbejdet lidt på hjemmesiden og jeg må sige den er absolut lang fra færdig med hvad er jeres mening om dette layout?
det skal lige siges af det ikke er hele siden jeg har fået ændret endnu og der er stadig meget tekst og skrifter typer og favre der skal ændres..
overvejer lidt at sætte banner ind midt på forsiden men ved ikke om det er nogen god idé..
Billedere på start skærmen er blevet bedre men det er begrænset på hvad kvaliteten på dem kan blive når nogle af billederne er scannet ind fra gamle fotografier.. vis du mener der stadig er billeder der er uklar eller grumset må i da meget gerne påpege hvilket billeder.
der er nu kommet et link til start skærmen men tro jeg laver den lidt om, idéer her til er mere end velkommen..
hvad syndes i om menu nu er det for stor og klodset eller helt okay ?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
Kan intet finde, andet end store bogstaver, hvor du skriver du giver lav
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
jun 2010
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Centreret tekst og for lidt linjeafstand er ikke så læsevenligt
For mange forskellige skriftfarver
Når man klikker på nogle af menupunkterne (f.eks. marsvin eller querido) kommer man ind til en anden, yderst skrabet menu - med vilje?
Og som andre har nævnt, der er ikke noget designmæssigt der fanger eller gør at man husker hjemmesiden.
Lidt kritik at arbejde med
hjemmeside design