{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

dyreplagerig {{forumTopicSubject}}

Hej alle i dejlige gnaver folk

Jeg har et problem.
Jeg er vidne til en pige på 22år som har to skønne kaniner.

Problemet er hun ikke passer dem. De får mad og vand. Men de har ikke noget hø eller halm. Plus de går på deres egen lort. Og det er lort der er over 3måneder gammelt.
Og det er jo selvfølgelig muggent.

De står udendørs.

Det var meningen jeg skulle få dem over hos mig for at passe dem. Hun skulle bare betale mad.

Men hun har udskudt det hver gang. Og skal lige siges. Hun skal bare muge lortet ud. Også klare jeg resten.

Jeg skulle så have dem idag, men hun udskyder det igen.

Så tager fanden ved mig. Og jeg skriver ordret, at hun må tage sig sammen. Fordi hun jo er dyreplager.
Og vi bliver jo så uvenner.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  dyreplagerig
  • #1   13. mar 2013 Så nu kan jeg jo ikke få dem.

Hun er min kærestes lilsøs. Og han tager fat i hende.

Men det får de det ikke bedre af. Og hun er ligeglad med dem.

Hvad kan jeg gøre?

Kan man ringe til politiet og andmelde hende? Eller??

Hilsen Nadia

• #2   13. mar 2013 FØJ hvor klamt !!

Jeg ville give hende en frist til at rette op på det - Og eller anmelde hende..

• #3   13. mar 2013 De stakkels niner! smiley
    Det er så trist folk kan tillade sig sådanne noget..
    jeg ved ikke om politiet overhoved tager sig af sådanne noget?
    men måske sige til hende du vil melde det hvis hun ikke gør noget eller giver dig dem eller andet? smiley

• #5   13. mar 2013 hvis du skal anmelde til nogen, skal du nok have fat i dyrenes beskyttelse...

men prøv om ik i kan løse det indbyrdes først

• #6   13. mar 2013 eddermame store pumler eller også er burene vildt små også?

• #7   13. mar 2013 tja det lyder som en der var herinde hendes dyr stod også i lort til halsen, dog fik de intet mad og vand dog det stod lige foran dyrene. hun blev meldt til dyrenes beskyttelse dog efter flere gange men de fleste af dyrene blev heldigvis fjernet, men der går jo desværre ikke længe før at sådan nogle mennesker har gang i det samme igen

• #8   13. mar 2013 Ring til politiet smiley
    Jeg gjorde det ved et sted jeg havde været ude, og de tog ud til personen med en dyrlæge, som gjorde personen opmærksom på nogle ting, der skulle ændres, og det tog personen til efterretning.

• #9   13. mar 2013 Meld hende til dyreværnet med det samme.
    Det der er for dårligt.
    Og som jeg ser det har de et meget lille bur plus muggent afføring, hun skal anmeldes til dyreværnet helt sikkert.

• #10   13. mar 2013 Hvis i kigger godt efter på billedet er der til højre en lille åbning som fører ind til et andet rum som kaninen også kan være i.

Men meld det. Det er synd for kaninen, evt kan i starte med at tage fat i hendes forældre så de kan snakke med hende..

• #11   13. mar 2013 Tak allesammen.

Det er sådan et to etagers udendørs bur. Og det er ret store kaniner.

Nå. Nu ligger landet sådan at min kæreste ikke vil se dem mere nu. Fordi hans lilsøs og mor har svinet mig til. Og det er sket lige nu.

Min kæreste er ikke lige hjemme. Det tager hårdt på ham og han er hos en ven.
    Så jo har taget fat i hans deres mor også.
    Nu håber jeg hans lilsøs har taget det til sig og sælger de stakkels dyr. Jeg kan da trøste mig med jeg gav dem godt med hø igår.

Utroligt hvad der kan ske en onsdag.

• #12   13. mar 2013 Øv øv øv! smiley

• #14   13. mar 2013 Den ene har hvidt snask i øjnene. Så tror den har øjenbetændelse. For havde et marsvin der havde det samme. Og det var øjenbetændelse. Men de vil vaske det med kamille the.

• #18   13. mar 2013 uha det er altid en del svære når det er svigerfamilie, for man må jo regne med du er sammen med din kæreste fordi i havde tænkt jer at fortsætte med det. Og han vil højst sandsynligt snakke med sin familie igen før eller siden. Det er ikke altid Politiet vil gøre så forfærdeligt meget. Måske DB vil, men kan du ikke tilbyde hende at sælge dem for hende, eller måske købe dem af hende også give dem et godt hjem?
    Håber det kan hjælpe, desværre reagere mange på penge, og du kan gøre en god gerning smiley
    Mvh Line

• #19   17. mar 2013 Nyt nyt.

Min kæreste har støttet mig og har talt med sin mor om det. Vi får kaninerne imorgen. Og min kæreste vil ikke se hans søster mere. Og han er utrolig skuffet over sin mor.

Men jeg får dem også sætter jeg dem til salg.

Og de skal en tur til dyrelægen. Og det bliver på hans søsters regning!

Jeg ligger nogle nye billeder op i løbet af ugen smiley

Grunden til jeg ikke har gjort noget drastisk indtil sidste uge er jeg ikke har været hjemme hos dem i lang tid. Og sidst jeg var der havde de det ok. Men det er også flere måneder siden. Grunden til jeg kun gav dem hø den dag Var jeg var rigtig rigtig syg. Og jeg troede vi ville få dem med hjem den dag.

• #20   17. mar 2013 Forresten hvad står Db for??

• #21   17. mar 2013 du vil sende dyrlægeregningen til søsteren og derefter sælge dem og score salgspengene? troede du ville REDDE dyrene, ikke bare videresælge? Når jeg har modtaget syge marsvin her tager jeg altid regningen selv, det er en del af det....

• #23   18. mar 2013 Hvad så hvis hun nægter at betale?? Skal dyrlægen lide under det??

• #24   18. mar 2013 Min fejl. Jeg vil da give hende pengene. Og det med hun skal betale for regningen kommer hun til. Grundet hendes mor. Så dyrlægen kommer ikke til at lide nød smiley så det behøver i ikke tænke på.

Kommentér på:
dyreplagerig

Annonce