1.475 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Kanin - Svag unge på 6 uger Kanin - Svag unge på 6 uger

Hejsa.
Min kanin Akela fik d. 22 januar 4 hermelin unger.
Ungerne har klaret sig godt og spiser og drikker som de skal.
Tre af ungerne er meget energiske og suser rundt når de er på græs, men én af dem(som er en hun) sidder bare tæt ved moderen og kigger. Hun kan sagtens undersøge ting, og er dog meget nysgerrig, men hun vejer tydeligvis for lidt! Hun vejer 233 g hvor en anden, som er på størrelse med de 2 normale vejer 422 g.
Hendes appetit fejler dog intet, for hun er den af ungerne som guffer mest i sig når de er på græs, og hun spiser også gerne alt det andet grønt de får serveret
Så idag at hendes afføring er lidt smattet i det, men det er ikke ekstremt.
Så er der nogle der har nogle gode råd til hvad jeg kan gøre, andet end at besøge en dyrlæge, hvilket de fleste nok ville foreslå.
Har givet ungerne og moderen lidt vitamin tilskud, som de nu får hver anden dag, men hun ser ikke ud til at ville spise det.
Har hørt at man, hvis man skulle opflaske unger, kunne give dem kaffefløde. Kan man stadig det nu hvor hun er 6 uger? Bare for at få hende til at tage lidt på?
Håber der er nogle der har lidt kendskab til dette, som vil give mig nogle gode råd til, hvordan jeg får hende til at tage på.
- Laura smiley
**Billedet er taget idag**

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kanin - Svag unge på 6 uger
Kommentér på:
Kanin - Svag unge på 6 uger

Annonce