{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
952 visninger | Oprettet:

Dina R
Dina R
Følger: 1 Emner: 6 Svar: 16

Hvornår føder hun? Mm {{forumTopicSubject}}

Hej, vores marsvin Rubin er temmelig højgravid. Vi tror at hun blev parret i slutningen af december start januar.. Hun er vore første fødende , så der er ikke helt forstand på det... Der er rimelig liv i hende, og hun ligger bare og dovner den.. Nogen af jer som evt kan vurdere hvornår og fortælle mig hvad man skal huske når det sker?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår føder hun? Mm
  • #1   27. feb 2013 Hun har ikke styr på det med fødslen går jeg udfra det betyder..

• #2   27. feb 2013 Altså der er bare viden man ikke kan læse sig til....det kræver at man gør sig erfaringer og så synes jeg da det er godt at man søger råd fra nogen der gider svarer ORDENTLIGT, ellers lad da være med at svare.

Håber i finder ud af det og hun får sig nogle dejlige muttebørn.

Jeg er selv ny i mutteverdenen og ønsker også unger, men da jeg jo heller aldrig har prøvet det før, vil jeg til den tid også skulle søge gode råd af hjælpsomme sjæle.

• #3   27. feb 2013 de går 10 uger drægtige, så er hun parret i starten af januar er der vel 2-3 uger til.

• #4   27. feb 2013 Susan: hvis de går drægtige i 10 uger og hun er parret ultimo december eller primo januar så er der vel 1-2 uger til? Vi er 9 uger inde i året..

• #5   27. feb 2013 jeg skrev ikke i dec, det gjorde ts, men hvis hun er parret igen i januar er hun nok ikke blevet gravid da hun blev parret i dec. Derfor jeg hælder mest mod januar.... og i min optik er starten af januar hele uge 1 og 2.... derfor jeg gætter på omkring uge 11-12... syntes du går lidt op i småting?

• #6   27. feb 2013 Åh det må du meget undskyld!!

Jeg regner med at når hun skriver sidt december først januar er det fordi at hannen har gået med hunnen i den periode, og derfor laver jeg udredningen ud fra det og vil sige hun føder i uger 10 eller 11.. Meeen det er vel bare små ting og det er jo ganske lige meget hvordan man laver udredningen for Susan har jo ret..

• #7   9. apr 2013 De er drægtige 68-72 dage smiley

Kommentér på:
Hvornår føder hun? Mm

Annonce