345 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kigge på til stævne? *kanin* Kigge på til stævne? *kanin*

Ville i syntes at det var en god ide og tage ud og kigge på til et hop stævne, før man selv deltager i et? Altså se hvordan det hele forgår osv.:)
Er der normalt mulighed for og sidde ned og kigge på, eller hvordan?
Hvis der er andet om stævnerne der er vær om vide må i meget gerne også skrive det, tak.:D

Kan man desuden købe startsbøger til stævner?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Toilet løber 1.000 kr.
  • Montering af emhætte 1.000 kr.
  • Plæneklipper vil ikke starte 1.000 kr.
  • Blotlæggelse af strømforsyning og etablering af stikkontakt 1.357 kr.
  • Dispose of 90% gasflaske 400 kr.
  • Jeg har brug for at få opsat 2 Ikea gardin stænger i samme rum 499 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kigge på til stævne? *kanin*
  • #2   24. feb 2013 Nu er jeg selv ret ny syntes jeg selv men for et år siden begyndte jeg og hoppe officielle stævner og jeg var MEGET glad for at jeg bare havde været ude og kigge på en masse smiley så herfra anbefales det helt klart smiley Jeg tror ik du kan købe startbøger mere da det er elektronisk så det hele køre over kaninhop.dk og så skal du bare købe et nummer via danmarkskaninavlerforegning smiley

• #3   24. feb 2013 Spørg i din lokalforening hvis du træner i en sådan? Læs reglerne på www.hopudvalget.dk. Men som tilskuer er der ikke så meget. Dog ikke fotografer med blitz eller for tæt på banen. Nogle kaniner generes af de der kliklyde. Stå stille og se på - ikke "følge efter" kanin og fører ned langs banen hvis det er lige bane. Og ikke gå for tæt på banen hvis der ikke er hegn for. Det kommer helt an på hvor stævnet holdes om der er siddepladser. Er det udenfor er der højst sandsynlig ikke. Er det indenfor til et større arrangement KAN der ske der er stole. En campingstol er et must når man er hopper smiley de er guld værd. Og så har man altid en siddeplads smiley

• #4   24. feb 2013 Og jo der er stadig papirsbøger. Hele lageret er bare opkøbt. Mener det er Kirsten der har opkøbt dem så DK ikke længere lå inde med dem

• #5   24. feb 2013 Ja, bare ud og kigge, og spørg bare de andre hoppere om alting. Så kommer man i kontakt.
    Men husk at have din egen festivalstol med (Harald Nyborg 40 kr.)

Kommentér på:
Kigge på til stævne? *kanin*

Annonce