882 visninger
|
Oprettet:
Kanin boende inde {{forumTopicSubject}}
Hej med jer ..
Hvor mange af jer, har kaniner boende inde, eller kender nogen der har?
Jeg vil gerne have min skønne kanin med mig i lejlighed, og har hende derfor boende med mig på mit værelse pt, for at finde ud af om jeg "kan holde det ud".
Men hvad gør i for at undgå at jeres kaniner kommer til at lugte? Og hvis nogen af jer har kaniner i lejligheder, hvad gør i så mht ledninger osv??
apr 2010
Følger: 7 Følgere: 11 Gnavere: 6 Emner: 45 Svar: 657
Det med ledninger der sørger jeg for at holde øje med ham eller lade ham rende rundt hvor der ikke er ledninger. Ellers kan du altid sætte noget i vejen for ledningerne
jun 2010
Følger: 8 Følgere: 7 Gnavere: 13 Emner: 27 Svar: 45
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 3 Emner: 9 Svar: 50
jun 2010
Og de anbefaler også carefresh, så det tror jeg at jeg skal have anskaffet mig hvor køber du det?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
- De har så godt nok et værelse for sig selv, men synes ikke de lugter specielt.
Mine går på træpiller med halm ovenpå og skiftes så ca. en gang ugentligt eller efter behov.
- Synes ikke det er dem alle som har forstået fidusen i toilettet, men dem som jeg kan se har faste toilethjørner forsøger jeg at give et godt stort toilet i det hjørne de bruger og så eventuelt med en anden form for strøelse i.
Men det er også vigtigt at toilettet er stort nok til dem, personligt synes jeg mange af de trekantede gnaver-toiletter på markedet er for små til kaninerne, så jeg bruger alm. kattebakker. Eventuelt kan man jo så vælge en af dem med låg på til formålet?!
- Og så ellers et stort nok bur! Mine går i 120x60cm bure, havde jeg pladsen gad jeg godt de havde et 150x70cm bur hver, - havde jeg kun én kanin havde den dét
Ledninger, der er jo alle mulige løsninger i dag på rør man kan putte udenom, små skinner der skrues op på væggen de ligges ind i osv. og ellers er gaffa løsningen på alt
nov 2012
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 3 Emner: 9 Svar: 50
jun 2010
Det er min bette dværgvædder pige, og hun er lige skiftet til at større bur (130x60) men hun er kun lukket inde i det når hun skal sove, ellers går hun frit på mit værelse. Og mht toilettet, tror jeg det passer helt fint i størrelsen
jul 2012
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 18 Svar: 74
Kanin boende inde