Hvad er det for en verden vi lever i? Hvad er det for en verden vi lever i?
Hej alle sammen.. Idag har jeg prøvet noget som fik mig til at tænke hvad sker der for mennesker nogen gange..
- Jeg stod lidt sent op fordi jeg er syg så ville jeg spise noget mad og gå ud til mine kaniner da jeg ser buret står helt åben jeg flyver op fra stolen og løber ud i haven jeg kan kun se mine to kaniner marias kanin er væk jeg står i lidt tid og kigger rundt hvor de skulle komme ind hen da jeg ser nogen spor i sneen som går ud og ind i haven.. Jeg har dog fundet alle kaninerne men de kommer sikkert tilbage i nat for at være sikker på at kaninerne ikke kom tilbage men ved ikke hvad jeg skal gøre..
Her er et billede af de spor som var i sneen der er også kaninfodspor men kig på de store ( og nej det er ikke fra mig selv )
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.350
aug 2011
Følger: 37 Følgere: 29 Gnavere: 32 Emner: 20 Svar: 51
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Gnavere: 5 Svar: 5
aug 2011
Buret er sikret nok men når der kommer nogen og åbner det helt nede ved græsset så er det ikke mere
apr 2010
Følger: 8 Følgere: 5 Gnavere: 5 Svar: 5
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
okt 2011
Følger: 23 Følgere: 23 Emner: 5 Svar: 947
Der har altid været nogen, der keder sig så meget, at de lukker andres kaniner ud.
I nogle situationer har det noget at gøre med det område man bor i - Hvis man bor i/er nabo til et boligkvarter, der er belastet af hærværk og kriminalitet i forvejen kan det være svært at undgå (ligesom indbrud og andre ulykker)
Bor du derimod langt væk fra alting (på landet), små bysamfund eller afsides villaveje uden mulighed for gennemgang til stier olign. er det muligvis nogen i din omgangskreds, venner's venner eller andre, der ved du har dyrene i haven.
Uanset hvad, tvivler jeg på vedkomne kommer tilbage. Bare lad være med at fortælle gud og hvermand om hvor forskrækket du blev og hvor bekymret du er for en tilbagevending. Sig istedet for, at dyrene sad ved siden af buret eller sådan noget, og slå det hen som en morsomhed..
Det er jo ikke sjovt at genere nogen, der ikke bliver generet af det, man gør
aug 2011
Hvad er det for en verden vi lever i?