935 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Hvad er det for en verden vi lever i? Hvad er det for en verden vi lever i?

Hej alle sammen.. Idag har jeg prøvet noget som fik mig til at tænke hvad sker der for mennesker nogen gange..

- Jeg stod lidt sent op fordi jeg er syg så ville jeg spise noget mad og gå ud til mine kaniner da jeg ser buret står helt åben jeg flyver op fra stolen og løber ud i haven jeg kan kun se mine to kaniner marias kanin er væk jeg står i lidt tid og kigger rundt hvor de skulle komme ind hen da jeg ser nogen spor i sneen som går ud og ind i haven.. Jeg har dog fundet alle kaninerne men de kommer sikkert tilbage i nat for at være sikker på at kaninerne ikke kom tilbage men ved ikke hvad jeg skal gøre..

Her er et billede af de spor som var i sneen der er også kaninfodspor men kig på de store ( og nej det er ikke fra mig selv )

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er det for en verden vi lever i?
  • #1   22. jan 2013 Lås på burene

• #2   22. jan 2013 Vi prøver også at finde på en måde at sætte lås på buret..

• #3   22. jan 2013 Få dem ind? Så når de kommer. Så tænker de sikkert, de kom ikk hjem igen.. Så kommer de nok ikk igen(-:

• #4   22. jan 2013 Lærke L jeg må ikke tage mine kaniner ind for min mor fordi hun ikke gider at de hopper rundt i hele udestuen smiley
    Buret er sikret nok men når der kommer nogen og åbner det helt nede ved græsset så er det ikke mere smiley

• #5   22. jan 2013 Hmm Harbo en garge? Noget lign? Eller tag et bur ind så de kan være der, det jo lidt ligemeget med størrelsen når det kun jo lige er om natten(-:

• #6   22. jan 2013 Sælge dem? - En hængelås eller 2 på buret burde altså være nok..

• #7   22. jan 2013 Det er samme verden vi lever i som for 10 år siden, hvad det der angår.

Der har altid været nogen, der keder sig så meget, at de lukker andres kaniner ud.
    I nogle situationer har det noget at gøre med det område man bor i - Hvis man bor i/er nabo til et boligkvarter, der er belastet af hærværk og kriminalitet i forvejen kan det være svært at undgå (ligesom indbrud og andre ulykker)

Bor du derimod langt væk fra alting (på landet), små bysamfund eller afsides villaveje uden mulighed for gennemgang til stier olign. er det muligvis nogen i din omgangskreds, venner's venner eller andre, der ved du har dyrene i haven.

Uanset hvad, tvivler jeg på vedkomne kommer tilbage. Bare lad være med at fortælle gud og hvermand om hvor forskrækket du blev og hvor bekymret du er for en tilbagevending. Sig istedet for, at dyrene sad ved siden af buret eller sådan noget, og slå det hen som en morsomhed..

Det er jo ikke sjovt at genere nogen, der ikke bliver generet af det, man gør smiley

• #8   22. jan 2013 Jeg bor ud i en lille by ude på landet så det sikkert en af min brors venner ( vi er lidt uvenner for tiden ) han ved vi har kaniner i haven og han ved også hvor meget jeg elsker dem så han kunne godt finde på det men vi får lås på buret imorgen så det ikke sker igen.

Kommentér på:
Hvad er det for en verden vi lever i?

Annonce