684 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Marsvin vil ikke rigtig spise Marsvin vil ikke rigtig spise

Han er omkring 5 år og spiser næsten ikke noget, vil ikke have sine gulerødder som han plejer, han er fin i pelsen, blanke øjne (får c vitamin) ok fin afføring og virker ikke syg. Han gemmer sig meget i huset. Er han blevet gammel nu?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin vil ikke rigtig spise
  • #1   2. jun 2010 ja han er en øldre herre, men tror nu den er gal med tænderne, , sikkert de allerbagerste kindtænder, du skal tage en tur til dr dyr, for du kan ikke se om det er tænderne der er vokset ind i tungen

er det det, skal de lige klippes, er det tænderne det er galt med og du ikke få dem ordnet dør han lige så stille af sult og tørst

så afsted til dr dyr med ham

• #2   2. jun 2010 Helt enig med Katja

• #3   2. jun 2010 Ok, tak, så må vi af sted...Vi håber jo han vil leve til omkring 8 år, så blev meget bekymret og især min søn.

• #4   2. jun 2010 Jeg er også helt enig med Katja. Det må være det;)

• #5   2. jun 2010 Helt enig med katja det lyder som om det er kindtænderne der er i vejen.

• #6   2. jun 2010 Det er dog de færreste marsvin, der lever til at blive 8 år, 5 år er ret gennemsnitligt, man kan ikke rigtig forvente så meget mere end det.
    Er det kindtænderne den er gal med, kan de desværre ikke bare sådan lige klippes. Man kan gøre det med fortænderne, men er det kindtænderne, så skal han i narkose for at få dem ordnet, og så skal man måske overveje om han har alderen til at kunne klare narkosen.

• #7   2. jun 2010 Ligesom Annbritt J siger så hvis han skal ligge i narkose skal du overveje at i hans alder er det nok lige lidt voldsomt. smiley Så hvis dette er tilfældet må du overveje om det er det bedste at aflive ham.

• #8   2. jun 2010 Men selvfølgleig hvis han frisk nok kan man overveje at tage chancen smiley

• #9   3. jun 2010 Fandt ud af følgende:

Han har lige fået nyt større bur og her sad vandflasken anderledes, så han har ikke fået det vand som han plejer, jeg lavede om i buret igår, gav ham han gamle hus og satte vandflasken hvor den sad i det andet bur.

Nur er han glad, snakker og er ude og drikker rigtig meget, har nu spist af hans gnavepind.

Så jeg ser lige hvordan han har det idag, om han vil spise ellers tager vi den tunge beslutning og får ham aflivet, han har givet os stor glæde i de her 5 år, men han skal ikke lide.

Kommentér på:
Marsvin vil ikke rigtig spise

Annonce