5.289 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

sløv kanin sløv kanin

Joey min kanin er blevet sløv her på aftenen. Han har spist men ikke rigtig drukket noget. Han ligger bare i det ene hjørne og hviler / sover. Er der nogen der har oplevet noget ligende? Han fælder meget lige nu. Men han er ikke våd ved snuden og maven er heller ikke hård

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sløv kanin
  • #1   8. jan 2013 Har lige været ved vagtdyrlægen med ham da han ikke kunne hoppe rundt. Hun kunne ikke finde noget og han hoppede fint rundt.

Efter jeg er kommet hjem med ham så ligger han sig igen bare i buret

• #2   8. jan 2013 Jeg har ingen anelse, men måske dehydrering?..

• #3   8. jan 2013 Nej det tjekkede hun også :s

• #4   8. jan 2013 Når OK.. Men jeg håber ihvertfald at han får det bedre smiley

Hvordan ser hans pøller ud?

• #5   8. jan 2013 Han er vel bare træt? Det er trods alt midt om natten..

• #6   8. jan 2013 Regitze: man skal huske at kaniner ikke har samme døgnrytme som os. De sovet ikke bare om natten.

De sover lidt ad gangen fordelt på hele døgnet. Sov de længere tid af gangen var risikoen for at blive snuppet af et rovdyr også større. Det er ikke normalt at den kanin er sløv også selvom det er nat.

• #7   8. jan 2013 Jeg prøvede det samme med den ene af mine kaniner da den var voldsomt i fæld.. Den lå helt slap i buret, og jeg var sikker på han var meget syg. Jeg skyndte mig at tage ham i en kasse og tog ham med ind til møde i vores hopafdeling. Jeg havde noget ananas saft jeg gav ham i kassen. De de skulle se hvad han fejlede hoppede han selv ud i bilen og var frisk igen. Det var også meget mærkeligt, men han har været frisk siden

• #8   8. jan 2013 Hans pøller er helt normale. Jeg kontaktede vagtdyrlægen da jeg så at han ikke kunne hoppe uden at være ved at vælte. Lige så snart jeg kom derind levede han mere op og hoppede fint rundt.
    Han var stadig sløv, og det blev værre da jeg kom hjem med ham igen. Heldigvis har han det bedre i dag

Kommentér på:
sløv kanin

Annonce