685 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Hjælp kanin bider :'-( Hjælp kanin bider :'-(

min kanin Zander er begyndt at bide smiley det hele startede idag jeg har lige været nede hos ham fordi at jeg så han løb løs rundt .. jeg prøvede self. at fange ham og på et tidspunkt fik jeg fat rundt om ham og så bed han mig i fingeren jeg blev rigtig ked af det og gik op og rensede det og fik plaster på, men jeg havde stadig ikke fået lukket ham ind så jeg gik ned for at lukke ham ind jeg prøvede at fange ham men nej... så begyndte han at angribe mit ben og bide i mine bukser .. og der gik lang tid med at prøve at fange ham indtil jeg enelig fangede ham ! jeg blev bare rigtig ked af hans opførsel han plejer heller ikke være sådan ... smiley

Men det skal lige siges at i forgås var han også brudt ud af sit bur og der var han, på en eller anden måde endt i løbegården hvor Pax (en anden han kanin ) var inde og Bettefis fik bank og det værste var at jeg først opdagede det da jeg kom hjem fra skole hvor at bette fis (Zander) havde fået bidt noget af sit ene øre af ... smiley der blev jeg også mega ked af det .. jeg fandt så ud af at han var kommet ud af løbegården da jeg kom ned til dem og prøvede og fange ham smiley .....

Jeg vil gerne høre jeres mening ... hvordan kan jeg træne ham til ikke at bide ??
er det bare sådan han er eller ?? hvad skal jeg gøre!?? HJÆLP gnavergalleri!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp kanin bider :'-(
Kommentér på:
Hjælp kanin bider :'-(

Annonce