{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.596 visninger | Oprettet:

Marsvin reol/skabsbur {{forumTopicSubject}}

Kan læse mig til at der er rigtig mange der har marsvin i hjemmelavede reoler eller skabsbure, det er rigtig praktisk da det ikke fylder så meget som almindelige bure, og det ser da også pænere ud.
Men hvordan undgår i at hylderne går i opløsning af urin fra marsvinene?? Og hvor tit skal i ordne i hvert rum??

Vi har lige nu almindelige bure, men overvejer hvordan vi kan lave en reol, evt med bedrollers som kan tages ud og vaskes.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Marsvin reol/skabsbur
  • #1   2. jan 2013 hvis du laver det med hylder kan du evt lime en voksdue fast i bunden, det har jeg gjordt, ordner ca. 2-3 gange om ugen. jeg er meget glade for mine skabsbure, de fylder mindre end bure men de fylder også

• #2   2. jan 2013 Du kan evt bruge vinyl i bunden. Det ved jeg flere bruger.

Bruger du bedrollers så brug de store så dyrene kan bevæge sig. Brundarealet i sådan nogle bedrollers er nemlig mindre end hvis de gik på en hylde. smiley

Da jeg brugte skabsbure rensede jeg hver 5. dag, men mine gik også kun to og to på en hylde. Hvis de havde gået flere på en hylde var de blevet renset hver 3. dag smiley

• #3   3. jan 2013 Altså i mit bur er det vinyl i bunden, også er det fuget alle steder der kan tisses ind smiley

profilbillede
  • Michael Z
    Michael Z Tilmeldt:
    nov 2013

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 1
    #4   19. dec 2013 Hej skabs bur's byggere, vil lige høre hvad lim i har brugt og hvilken fuge:-)

• Charlotte B
    Charlotte B Tilmeldt:
    jan 2016

Følger: 2 Svar: 1
    #5   10. jan 2016 Hej karma opdræt.hva er dine bur bygget op i hilsen charlotte

Kommentér på:
Marsvin reol/skabsbur

Annonce