3.339 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Frontline. Frontline.
Hej er der nogen af jer dejlige mennesker herinde der bruger frontline spray til små gnavere hamster/Marsvin?
0 synes godt om
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
ganske enkelt fordi jeg har erfaret af kattelopper i stor stil trives og lever på nogle hamsterarter.
også fordi jeg en gang for meget har måtte sige farvel til en hamster pga. blodmide-angreb
jeg bruger det forebyggende på alle mine hamstere året rundt.
okt 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Emner: 34 Svar: 131
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
Men står der 6-8 pust (med den lille dyse, kun 1-2 er det vist med den store) til et marsvin, ja så skal den sgu have det, ikke kun 1-2 med den lille dyse. Mine har altid fået FULD dosis (der står på flasken hvor mange pust de skal have pr kg, læs det og gør som der står!:) og jeg har ikke mistet marsvin på den konto, de har ikke engang virket små-dårlige eller noget, de kan SAGTENS tåle frontline.
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
maj 2010
Følger: 20 Følgere: 23 Gnavere: 1 Emner: 16 Svar: 690
i starten sprøjtede jeg det på en vatrunddel og smurte lidt i nakken af dem.
nu indstiller jeg den på meget tynd stråle og sprøjter kun lige MEGET LIDT ud i nakken af dem (faktisk mindre end med vatrunddellen) - men det kræver noget øvelse ikke at overdosere det.
og det er jo så hamstere - de skal ikke have ret stor dosis
(nu hvor jeg skal have robo'er igen bliver jeg nok endnu mere hys end jeg er med mine kinesere - for kattelopper lever fortrinligt på robo'erne og de skide kattelopper vil jeg skisme ikke have inden for dørene!)
Frontline.