{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
773 visninger | Oprettet:

Bonding {{forumTopicSubject}}

Skulle der være nogle i Københavns området som ville kunne hjælpe mig med bonding af mine kaniner når min unge er blevet neutraliseret og homonfri?

Vores anden kanin er neutraliseret, så jeg regner med det måske bliver omkring juli måned ☺️

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bonding
  • #1   25. apr 2023 Jeg har haft 2 frikaniner men på hver sin tid. Jeg vil have 2 kaniner næste gang som voksne fra internat eller dba.
    Jeg har set Doktor K på national geographic Og Hun elskede kaniner. De hjalp med bonding af kaniner når ejeren ikke selv kunne.
    Jeg ved man skal foretage introduktionen langsomt og de brugte en forstøversprøjte så kaninen der viste dominerende adfærd overfor den anden kanin fik lidt vand på sig for det hader kaniner og begge fik "et pift" hvis de begge viste uønsket adfærd ellers skal man skille dem ad.
    Men de sagde at ved at give dem et enkelt pift vand så begyndte kaninen i stedet at ordne pelsen og under forløbet begyndte de at ordne hinandens pels.
    Det er vigtigt at der er plads så de kan søge væk.
    Jeg ved ikke om dine kaniner bor indenfor eller udenfor. De skal have hvert sit sted og så langsomt introduceres. Hvis det er udenfor så kunne du lave en ny indhegning på græsset og så se hvad de siger til hinanden for her er begge på nyt territorium.
    Jeg er ikke på Facebook men her er der en side der hedder frikanin og de har en gruppe der hedder bonding de ved nok endnu mere end jeg gør.

• #2   29. apr 2023 Jeg er tit i København og jeg har to kaniner og har læst i to år om dem 😀 . Så jeg kan godt hjælpe hvis det er. Jeg ville bare syntes at det var sjovt. Husk at det skal gøres over 3 måneder 😀 . Men det ved du sikkert. Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig.

Kommentér på:
Bonding

Annonce