481 visninger
|
Oprettet:
Løbegårde hvor og hvilke? {{forumTopicSubject}}
Ja jeg kunne godt tænke mig at få købt nogle nye og lidt mere solide løbegårde end de små jeg har nu (da jeg ikke synes de står særlig godt fast, og derfor kun har været brugt indtil jeg kunne finde nogle nye), og har søgt lidt rundt på nettet, men synes det er meget svært at finde ud af hvilke der er gode, og hvilke man skal holde sig fra, og har jo ikke lyst til at smide pengene ud af vinduet til noget, som jeg ikke kommer til at bruge, så tænkte at jeg ville høre jer hvilke løbegårde i har, og hvor i har købt dem henne, så jeg kan få en bedre ide om hvad jeg skal kigge efter.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Da jeg var lille og havde marsvin havde jeg en min far havde lavet af træ..
Men det kommer jo også an på om den skal bruges ude eller inde, og hvilke dyr det skal bruges til?
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Gnavere: 16 Emner: 81 Svar: 821
Jeg har overvejet noget i denne stil: http://www.zooplus.de/shop/nager_kleintiere/freigehege/holz/outback/82233
Men er meget i tvivl om hvor godt det holder, og om hvor let/besværligt det er at samle og skille ad igen, for vil gerne have noget jeg kan sætte frem når jeg skal bruge det, og tage det ned igen, når det ikke længere skal bruges, og synes måske det ser ud til at det ikke bare er så nemt med den ovenstående.
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Løbegårde hvor og hvilke?