Hamster 2 mdr. pludselig død Hamster 2 mdr. pludselig død
Hejsa
Min datters hamster, som hun kun har haft 1 måned, er pludselig død. Lidt nysgerrig på, om der er nogen der har et bud på årsagen?
Vi købte hos privat opdrætter og han var meget tam og livlig. Ingen tegn på sygdom. Efter en enkelt dag og nat væk fra ham fandt vi ham pludselig død midt i buret. Han havde det med at kravle rundt oven på hjul og hænge i metallet osv. Kan han være faldet ned, så det er årsagen?
Mvh. Karen
jul 2020
Følgere: 13 Gnavere: 4 Emner: 1 Svar: 50
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 23 Gnavere: 4 Svar: 35
Men skal i havde ny hamster i fremtiden vil jeg andbefale jer at købe akvarie (med hjemmelavet låg) eller terrarie så længe i køber buret stor nok, ellers har Zooplus også et bur uden træmmer som jeg selv bruger til mit Hamster.
Hvis du har facebook kan jeg anbefale dig hamster gruppen der hedder "Alle os der elsker Hamster i dk" de er rigtig gode til at komme med råd og vejledning.
mar 2022
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
Jeg vil skrive og informere dem, vi købte ham af. Mener ikke de var registreret, men virkede nu som om de havde godt styr på det.
Måske vi bare har været uheldige, men vil jo helst undgå samme historie igen.
Mvh. Karen
feb 2017
Følger: 4 Følgere: 23 Gnavere: 4 Svar: 35
Hvis du allerede har alle disse ting så beklager jeg at komme med rådende da de så er unødvendige.
mar 2022
Følgere: 3 Emner: 1 Svar: 2
Hamster 2 mdr. pludselig død