{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
451 visninger | Oprettet:

Lykkelig?(kanin) {{forumTopicSubject}}

Hej! smiley
Kaniner har jo bedst at gå alene fordi de er kolonidyr smiley Og jeg har læst at opmærksomhed fra mennesker er nok til at gør dem glade(self. med motion). Men hvor meget kæl skal de have? Alle mine kaniner er tamme men jeg vil gerne vide hvor meget de skal have. De hopper allesammen op af buret og er glade.
Nu til noget helt andet, idag da jeg skulle lukke buret til min dejlige teddy havde jeg ikke set at hun ville nusses og stak hoved op. Så der var modstand da jeg ville lukke. Hun sprang stadig og da jeg åbnede og sprang rundt og spriste gulerod. Men er der noget jeg skal kigge efter hvis jeg kommer til at lukke buret i hoved på hende?1. Hvor meget skal man kæle med kaniner dagligt?
2. Skal jeg gøre noget hvis jeg kommer til at lukke buret ned i hoved på en af mine kaniner?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Lykkelig?(kanin)
  • TNJ
    TNJ Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 3 Følgere: 14 Svar: 103
    #1   12. dec 2012 Hmm, det er meget forskelligt hvor meget jeg kæler med dem, det er ikke noget, jeg sådan sætter et minut-antal på. Jeg snakker jo gerne med dem, når jeg alligevel er derovre for at fodre, og de får også foder/tjekket vand osv. de tre gange om dagen, og det er så hyggeligt smiley
    De to hankaniner er meget kælne og kommer gerne og vil snakke hver eneste gang, Nicky står gerne op ad min arm eller hænger halvt ude ad buret, hvilket Mikado også gør, så der går nemt 10-15 min. selvom man bare lige skulle tjekke vand og foder ved dem.
    Damerne er det lidt en anden snak med. Chess har udviklet sig til at være meget burterritorial, så jeg "lodder" altid lige stemningen, har hun en god dag så kan vi godt bruge lidt tid på at snakke, men har hun en dårlig, ja så lader jeg være. Passes bliver hun hver dag som alle de andre, jeg er bare lidt mere varsom med hende, og er der gæster i stalden bliver hendes bur aldrig åbnet. Ofte er hun nemmere at komme til ved aftenfodringen end tidligere på dagen, men det kan som sagt svinge.
    Gloria, tjah, hun har bare ild i rumpen smiley Hun gør intet, men er heller ikke altid lige meget for at jeg rører ved hende, men hun har absolut ikke noget imod, at jeg er derovre, så ræser hun rundt i buret og laver løjer.
    Alt i alt er det vel meget forskelligt fra kanin til kanin, nogle vil gerne snakke meget, andre knapt så meget, det handler vel mere om, hvad man selv synes samvittigheden kan bære -så længe man bare ikke "glemmer" at passe sine kaniner smiley

• #2   12. dec 2012 Okay tak smiley Nu hænger alle mine kaniner på mig

Kommentér på:
Lykkelig?(kanin)

Annonce