{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.623 visninger | Oprettet:

Rotter der slås? {{forumTopicSubject}}

Jeg har her for et år siden, ca., anskaffet mig to dejlige hanrotter i dyrehandleren. De var rigtig søde mod hinanden i starten, hvor den største faktisk ligefrem beskyttede den mindre mod mig. Men her, de sidste to-tre måneder, er de begyndt at slås om natten og skændes om dagen. Om natten vågner jeg altid ved, at de begge to farer rundt i buret, mens de begge skræpper op (det kan de sagtens gøre flere gange i løbet af natten, og det hjælper ikke, at jeg prøver på, at skille dem ad. Så fortsætter de bare igen lidt efter.)
Lige her for to dage siden fik den 'yngre' en dyb flænge lige ned snuden, dog blødte det ikke, men det gjorde jo selvølgelig stadig ondt på den - Den har selv været udenom det, da den 'yngre' hele tiden render den større op i numsen, og skal irritere den.

Hver gang jeg åbner buret for at give dem mad, nyt vand, lege eller nusse med dem, skal den 'yngre' altid skubbe den ældre væk og bide ham i værste tilfælde, hvis den ældre ikke flytter sig. Jeg må ikke rigtig få lov til at nusse med den 'ældre', selvom det er den 'yngre' der hele tiden skal have opmærksomhed, og også får det, for at den så flytter sig, eller lader ham være.
Men når nu den 'yngre' skubber den 'ældre' væk, så gider den 'ældre' heller ikke mig, også selvom jeg prøver at få fat på ham, så gider han ikke rigtig - /han prøver hele tiden på at komme ind i buret igen .../

De kan begge to være lige dominerende på hver deres måde, men jeg synes at det går lidt i overkanten. Kan det være rigtigt, og hvad kan jeg gøre?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rotter der slås?
Kommentér på:
Rotter der slås?

Annonce