Kaninadfærd? Er det normalt at han.... {{forumTopicSubject}}
Hej med jer alle, jeg har lige et spørgsmål angående kaniners adfærd...
Jeg har den søseste kanin, som aldrig kunne finde på at gøre nogen fortræd, og det har han heller alrig gjort.. han er sød og blid når han er udenor sit bur, og det er han for så vidt også inde i sit bur.......... Der er bare lige det at hvis jeg stikker hånden ned i buret så farer han hen mod min hånd på en lidt truende måde, han knurer ikke eller noget, men det virker bare ikke rigtigt. Jeg tager selvfølgelig min hånd til mig så jeg ved derfor ikke om han kunne finde på at gøre noget.
Det er specielt slemt hvis han skal til at have mad så har han slet ikke tålmodighed og gør det der på en truende måde.
Det skal lige siges at man sagtens kan ae og nusse ham i buret. Situationen opstår kun hvis jeg laver noget i den anden ende af buret hvor han ikke er. Eller laver noget andet i buret andet end at nusse ham.
Er dette noget jeg kan opdrage ham til at lade være med? og hvordan? Er det normal adfærd for kaniner i deres bur da det jo er deres "hus" ??
Håber der er nogen der kan hjælpe, da det er lidt irriterende at skulle tage ham ud af buret bare jeg skal lave det mindste derinde..
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Gnavere: 3 Emner: 2 Svar: 15
Adfærden er vel en måde at vise at han bliver bange,hvis han ikke ved man vil noget i hans bur. Prøv at nusse ham før du går i gang i den anden ende af buret,og håb på at det kan hjælpe.
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 89
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 1 Emner: 9 Svar: 32
apr 2010
Følger: 33 Følgere: 30 Emner: 26 Svar: 89
apr 2010
Følger: 6 Følgere: 4 Emner: 23 Svar: 89
Kaninadfærd? Er det normalt at han....