2.144 visninger
|
Oprettet:
Et par spørgsmål ang mine marsvin. {{forumTopicSubject}}
Jeg fik 2 marsvin i forgårs, 2 brødre.
Jeg har lige et par spørgsmål.
Min ene han er fint aktiv, og løber rundt i buret, gemmer sig når jeg kommer og spiser fint.
Men men anden marsvin sidder bare helt stille i et hjørne, bevæger sig slet ikke når jeg kommer eller løfter den op..Jeg kan endda ligge den på maven uden den gør noget.
Er den syg eller bare utrolig bange?
Jeg har købt noget foder idag med ekstra C-vitamin. Det hedder Versele-Laga Cavia Crispy.. Er det fint foder til dem?
apr 2012
Følger: 3 Følgere: 2 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 99
Man ville sagtens kunne finde noget andet bedre forder som fx ovator, cavia korell eller tima mega c, da det er pille foder så kan de ikke sortere i foderet også får de også alt det gode i foderet ikke kun de de gider at æde.
Håber jeg kunne hjælpe;-)
maj 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 12 Emner: 37 Svar: 409
Men det allervigtigste - efter min personlige mening - er hvad for noget grønt, du giver de små. Der er MASSER af muligheder, og mutterne elsker det.
sep 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 4 Emner: 6 Svar: 26
Ja, den anden spiser fint. Jeg så også den spiste lidt broccoli igår. Men stoppede så snart jeg kom derind.. Men den ligger bare helt stille hele tiden.....
Jeg giver dem: Peberfrugt, gulerødder, Broccoli, mælkebøtteblade, indtil videre. ( fik dem for 3 dage siden. )
sep 2012
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
sep 2012
Et par spørgsmål ang mine marsvin.