{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
913 visninger | Oprettet:

Pennevenner? [Marsvin] {{forumTopicSubject}}

[Marsvin fortæller..]

Hejhej! Jeg hedder Mille!

Jeg søger en moden penneven som vil skrive med mig. Du skal kunne stave, opdatere med billeder osv.

Jeg selv hedder Mille og vil SÅ gerne snakke med en om mit liv - Om min dumme kammerat som driller mig hele tiden og min ejer der hele laver alt muligt mærkeligt..

Skriv og så ser jeg om du er noget for mig?

Muttelyd fra Mille.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pennevenner? [Marsvin]
  • #1   10. okt 2012 (marsvin fortæller)
    Hej, jeg hedder Lady jeg vil gerne høre på alt dit snakken om dit liv og også mit eget da min veninde lige nu er nede ved et hankøn. Så lige nu er jeg helt alene men jeg for masser af opmærksomhed alligevel;-)

• #2   10. okt 2012 Jamen hej Lady! Ej kender altfor godt det med at være alene! Da min mor døde skulle jeg have en ny veninde men var nødt til at bo alene i et stykke tid. - Min mor rendte rundt og råbte op hvor syndt det var for mig.. Jeg var totalt ligeglad bare jeg fik en stak mad..!

Lyder interresant det med hannen - er han lækker? smiley

• #3   10. okt 2012 [Marsvin fortæller]
    Hej jeg hedder Musen & jeg vil rigtig gerne snakke med dig & dele historier smiley
    Jeg går & hygger mig med min noget irriterende ven Basse & normalt min søster, men hun venter unger ligesom mig lige nu så vi må desværre ikke gå sammen smiley og jeg savner hende selvom jeg kan se hende...
    Min ejer er noget utålmodig med vores små babyer - hun vil godt ha' de snart kommer & det er så sjovt at se når hun står & siger til os vi godt snart må føde hehe.

• #4   10. okt 2012 Davs Musen! smiley Ja så skal du bare se hvor irriterende min ven Zeeva kan være! Hun hopper rundt som et eller andet flyvende salatblad og skriger og grynter! Det er jo ikke til at være her i huset.. Jamen jeg har aldrig fået små møgunger før.. Hvordan er det? Kan forestille mig det som 3 Zeeva'er på en gang!? Omg, jeg ville da gå ned med stress man..

Muttetræthed fra Mille.

• #5   10. okt 2012 Mille
    det lyder ikke sjovt det med din mor jeg håber ikke du savner hende alt for meget:´-/

om jeg syntes han ar lækker? han er min far så adr badr han er også en ældre herre på snart 7 år puh ha jeg håber jeg bliver lige så gammel!

ej ved du hvad jeg syntes er irreterende at det altid er mig der for mad sidst:-)

• #6   10. okt 2012 7 år gammel? Puha ulækkert smiley Jeg vil ikke have nogle møgunger men hvis jeg skulle skulle han være veltrænet, ikke for gammel og rigtig lækker smiley

Jo jeg har savnet min mor helt vildt.. Men jeg ved hun venter på mig oppe i Salathimlen..

Jeg får også mad til sidst! Og så er Zeeva bare helt vildt oppe at kører hun hopper og løber og springer, ja det er til at blive sindsyg af!

• #7   10. okt 2012 arh kender det godt min venide som nu er nede ved min far kan da også være noget så irreternde hun tager hele madskålen så jeg bliver nødt til at finde en anden løsning

• #8   10. okt 2012 arh kender det godt min venide som nu er nede ved min far kan da også være noget så irreternde hun tager hele madskålen så jeg bliver nødt til at finde en anden løsning

• #9   10. okt 2012 hovsa ups...

• #10   10. okt 2012 Hah! Det er så omvendt hos mig.. - Efter jeg har spist vælter jeg skålen så Zeeva ikke kan få noget :]

• #11   11. okt 2012 Undskyld jeg blander mig, men hold da k*ft det er dejligt at se sådan et emne.
    Jeg nød også rigtig meget at snakke med pennevenner da jeg var mindre, så bliv endelig ved med det. smiley
    Mvh.

• #12   11. okt 2012 Jeg får ALTID mad først forbi jeg er så sød og stille og kun skriger op en enkelt eller to gange smiley de andre skriger op over ingenting - og jeg tænker bare - ej altså lad mig nu lige slappe af og hvile!

Jamen jeg ved heller ikke hvordan det er have babyer endnu - de gider ikk ud af mig - men har fået at vide det kan være ret stressende.... Så uhh det godt jeg har min søster & børnenes far til at hjælpe med at hold styr på dem smiley hehe

• #13   12. okt 2012 (Marsvin fortæller)
    Ej idag var jeg ude og løbe i løbegård også synes min ejer at jeg skulle hilse på min veninde. I starten sad jeg bare og kiggede også lige pludselig gik hun til angreb på mig jeg fik nogle ordentlige rap i måsen. Hun har virkelig ændret adfærd puha!! Nå men så greb min ejer ud efter hende og fik fat på hende hvor hun bare bed min ejer hun skyndte sig at putte hende ind i et tomt bur som tilfældigvis stod klar, men så kiggede hun ned på sit sår og så at det var så dybt at hun kunne se sin knogle!! Og hun græd og græd jeg tror hun fik sig noget af et chok!

Så uforskammet har jeg aldrig været og det kommer jeg heller ikke til men da hun havde fået skyldet det og forbinding på kom hun ind til mig også trøstede jeg hende og hun sagde "skat jeg elsker dig det var godt der ikke skete dig noget"

Og nu sidder jeg i mit bur og spiser hø:-)

• #14   12. okt 2012 Musen - Øv hvor er du bare heldig at få mad først! smiley

Lady - Sikken skrap ma'dame din veninde er! Hun havde fået et hug i øret hvis hun havde så meget som rørt mig eller min ejer!

• #15   12. okt 2012 Ja jeg kan slet ikke kende hende inden hun tog til han var det mig der styrede nu er jeg bare et lille hjælpeløst dyr:'-/

Men hvordan har din dag været?:-)

• #16   12. okt 2012 Stille og rolig - Har taget en lille lur og har ellers møffet lidt rundt smiley

• #17   12. okt 2012 Det lyder hyggeligt jeg har lige fået nogle nye ting:
    En ny vandflaske
    Et ny renset bur
    En ny madskål
    En ny hængekøje
    Og en dejlig masse hø:-)

• #18   13. okt 2012 Øv heldige dig smiley

Kommentér på:
Pennevenner? [Marsvin]

Annonce