Jeres vildeste oplevelse? Jeres vildeste oplevelse?
Godaften GG
Jeg keder mig sådan ekstremt meget lige nu, så jeg ville lige høre hvad jeres vildeste opleveler er.
Hvad er jeres vildeste oplevelse, jeres uhyggeligste oplevelse og jeres bedste oplevelse :)?
Hilsen Miia som keder sig rigtig meget :b!!
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Og så en tur ud med nogle delfiner i Mexico...
Tror det ligger højest...
Og så måske lige at få 13 en gang i mit liv. Det var fantastisk
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
Men jeg har også en pænt dårlig hukommelse, så måske har jeg haft det
Uhyggelist oplevelse ved jeg heller ikke helt. Har prøvet at gå med aviser kl. 5 om morgen (det var mørkt og vinter) hvor en stor mand kommer gående imod mig med en kølle, tror da nok lige jeg fik cyklet videre hehe.
Og nårh ja, mit første epileptiske anfald - men det var nok mest uhyggeligt for alle dem der så det. (både børn og voksene til en skolefest)
Bedste oplevelse. Puha den er svær. Måske at Gangster overlevede opflaskningen samt den gang han havde slemme mavesmerter og ikke ville spise.
Diverse dyrefødsler jeg har set har jo også være enormt spændende og fedt at opleve.
Ellers ved jeg det ikke lige. Har nok mange år endnu til at opleve en masse både gode og dårlige ting.
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 747
( Altså det der hørte under gode og vilde oplevelser )
Lulle?<3: Den bedste oplevelse var nok, her den 21 September 2012
Var på en klassetur med den nye klasse og det var virkelig verdens fedeste dag :)!
Uhyggeligste oplevelse: Tja, det var nok dengang vi havde haft indbrud, og jeg var den første der kom hjem, og så jeg ikke vidste om der var nogen tyve derned...
Jeres vildeste oplevelse?