436 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Jeres vildeste oplevelse? Jeres vildeste oplevelse?

Godaften GG smiley

Jeg keder mig sådan ekstremt meget lige nu, så jeg ville lige høre hvad jeres vildeste opleveler er.

Hvad er jeres vildeste oplevelse, jeres uhyggeligste oplevelse og jeres bedste oplevelse :)?

Hilsen Miia som keder sig rigtig meget :b!!

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af 5g til tv 1.700 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeres vildeste oplevelse?
  • #1   4. okt 2012 Jeg synes det var vildt at overvinde min højdeskræk i 7. klasse og turde rapelle 18 meter ned fra en klippe og i 2.g igen at trodse højdeskrækken og tage op i Eiffeltårnet smiley Puha, jeg har det dårligt med højder smiley

• #2   5. okt 2012 Tur til Kenya, lige midt i vandringen. Fik bl.a. set en næsehornsunge og nogle løveunger, men hele oplevelsen var dybt fascinerende.
    Og så en tur ud med nogle delfiner i Mexico...

Tror det ligger højest...
    Og så måske lige at få 13 en gang i mit liv. Det var fantastisk smiley

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.127
    #3   5. okt 2012 Altså jeg har prøvet flere forskellige ting som at klappe og håndfodre næsehorn, være tæt på at blive revet gennem tremmerne på et løvebur (fordi moderen synes jeg var for tæt på hendes unger) - men jeg har vidst ikke haft nogen oplevelser hvor jeg tænker "FUCK DET VAR VILDT"
    Men jeg har også en pænt dårlig hukommelse, så måske har jeg haft det smiley

Uhyggelist oplevelse ved jeg heller ikke helt. Har prøvet at gå med aviser kl. 5 om morgen (det var mørkt og vinter) hvor en stor mand kommer gående imod mig med en kølle, tror da nok lige jeg fik cyklet videre hehe.
    Og nårh ja, mit første epileptiske anfald - men det var nok mest uhyggeligt for alle dem der så det. (både børn og voksene til en skolefest)

Bedste oplevelse. Puha den er svær. Måske at Gangster overlevede opflaskningen samt den gang han havde slemme mavesmerter og ikke ville spise.
    Diverse dyrefødsler jeg har set har jo også være enormt spændende og fedt at opleve.

Ellers ved jeg det ikke lige. Har nok mange år endnu til at opleve en masse både gode og dårlige ting. smiley

• #5   5. okt 2012 Lyder sejt alle sammen smiley
    ( Altså det der hørte under gode og vilde oplevelser ) smiley

Lulle?<3: Den bedste oplevelse var nok, her den 21 September 2012 smiley
    Var på en klassetur med den nye klasse og det var virkelig verdens fedeste dag :)!

Uhyggeligste oplevelse: Tja, det var nok dengang vi havde haft indbrud, og jeg var den første der kom hjem, og så jeg ikke vidste om der var nogen tyve derned... smiley

Kommentér på:
Jeres vildeste oplevelse?

Annonce