{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.097 visninger | Oprettet:

Agressiv kanin .. HJÆLP mig!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.
Jeg har denne Hermlin/dværg blanding. den har vist sig at når jeg nogle gange sætter hånden ned i buret, så advare den mig og virker farlig.. nu igår fik han sku fat i mig. er der nogle der har oplevet det før? jeg er bare bange for han ikke vil forbedre sig, han får så meget kærlighed han overhovedet kan få.. (kig ham i min profil hv is det er ) Jeg var så i Farmland og de siger at sådan kan hermeliner godt blive..

Er der nogle der har nogle gode ideer eller sådan?
Eller nogen der vil have ham så jeg ikke skal aflive ham for jeg er blevet så bange for ham.. for ellers er han en så vidunderlig kanin.. Det ku jo godt være der var en derude med erfaringer mere end mig..

Hilsen Regitze & Findus smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Agressiv kanin .. HJÆLP mig!!!!!!
  • #2   26. maj 2010 Nej, hermelinere er i hver fald ikke generalt agressive!!!

Men hvis der er avlet på nogle dårlige forældredyr, med dårligt temperament, ja så går det igen i ungerne.
    Og det kan sagtens være at han er sådan en unge.
    Så er der desværre ikke så meget at gøre.

• #3   26. maj 2010 Syntes hellere ikke hermeliner generalt er aggresive smiley Eliot har hermelin i sig og det er kun om morgen han er morgensur indtil han har fået mad smiley

Håber det bliver bedre med din kanin 8)

• #4   26. maj 2010 vil nu heller ikke sige hermelinere er agresive. min Mikki var hel hermelin og han var det sødeste, han har bidt mig EN gang, og det var min skyld.

vil nu sige at jeg syndes sjældent det bliver bedre hvis de har vist aggresiv adfær, men min gamle kanin Ninner var kun aggresiv når hun havde for meget plads, og hendes unge Junior var hele tiden aggresiv så ham var vi nød til at sælge smiley

håber du finder en løsning med din Kanin smiley

• #5   26. maj 2010 Jeg har to hermelin blandinger, og de er noget at det SØDESTE på hele jorden smiley Abselut ikke aggresive, det har intet på racen at gøre!

• #6   26. maj 2010 »' E m m A - Stald Rihje Ü
    Det sq da noget lort og lukke ud! Læs dog HELE beskrivelsen inden du skriver måske skulle du prøve og ta ham op og hygge med ham. Jeg er ikke en person der bar lader en kanin sidde i buret og glo han er ude flere timer om dagen hvis det kan gøre det. så det der kan du pakke langt væk tak!

Solbakken tak for din beskrivelse, dem jeg købte ham af virkede heller ikke som "særligt erfarne" avler, jeg tror mere der var for hyggens skyld de gør det, jeg tror måske som jeg har gået og tænkt lidt de måske har indavlet da de havde SYGT mange kaniner. men jeg ved det ikke. tror desværre kun der er en vej tilbage smiley for meningen er det skal være min lille niece på 3 års kanin, men jeg tør simpelthen ikke lade hende røre den mere, den har ellers en perfekt størrelse...

Men ved ikke helt med det der med han beskytter sit territorium for alle de kaniner jeg har haft (8 gennem min barndom) har INGEN gjort sådan...

• #7   26. maj 2010 ja men syns ligesom bare at jeg er ved at få nok af den nu, for er jo selv blevet bange for den. jeg er selv 20 år og der plejer og skal meget til for at skræmme mig, men et agressiv dyr kan jeg ikke ha med at gøre, syns også han er svær at læse i forhold til min sidste kanin (løvehoved) men jeg tror jeg vil give ham nogle uger og se om det blir værre..

• #8   26. maj 2010 Ikke så godt.

• #9   26. maj 2010 Line - kan du dokumenter hvad du mener?

Kommentér på:
Agressiv kanin .. HJÆLP mig!!!!!!

Annonce