493 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Marsvin med i skolen? Marsvin med i skolen?

Hej alle smiley
Jeg har fået til opgave at lave et fordrag på 5 min på engelsk smiley
Og jeg har så valgt at jeg vil skrive om marsvin smiley
Og for at kunne vise hvordan de helt præcist ser ud ville jeg godt have futti min han med i skole det drejer sig om en time højst?!
Han søger meget opmærksomhed hos mennesker og syntes derfor han er bedst at tage med smiley Men er bare for at det blive for stredesene for ham? eller hvad syntes i? han skal ikke over til alle mulige fremmede kun at blive nusset med i en lille hundekurv på et bord og regner med at jeg tager et bord af gangen (4 elever) til at snakke med ham smiley Men hvad kan jeg gøre for ham så han måske bliver mere sikker på det? eller er det helt ud i skoven og bør slet ikke tage ham med?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Marsvin med i skolen?
  • #1   16. sep 2012 tag hans kammerat med (eller dame hvis han er kastreret?) så føler de sig tryggere. Jeg havde 6 marsvin med på besøg i Signes (min ældste datter) klasse da hun gik i første og de havde et tema om kæledyr. Jeg sad på gulvet med dem oppe ved læreren og så kom eleverne op og sad 3-4 stykker af gangen og kunne røre i et par min. Din ide med en kurv lyder også fin syntes jeg. Det vigtigeste er at ingen råber eller løber rundt så skal dine marsvin nok være cool hvis de ellers er tamme i forvejen:)

• #2   16. sep 2012 da jeg var til eksamen i marsvin som dyrepasser havde jeg champagne og Asti med. Bare de er 2 skal det nok gå.

• #3   17. sep 2012 Tjah... jeg er nok en pylremor, for jeg ville ikke gøre det. I min verden er det at udsætte marsvinene for unødig stress.

• #4   17. sep 2012 der er meget mere støj og tumult til en udstilling og det klare marsvin jo fint, så syntes da bestemt du skal tage dem med, men er enig i jeg syntes de skal afsted 2 smiley

Det er jo super at sprede viden om dem smiley

• #5   17. sep 2012 man kan faktisk osse pylre for meget om dem - og så knækker dyrenes stresstærskel når lokummet brænder.

Mine tager ofte tingene i stiv arm, fordi de fleste bliver udsat for jævnlig transport, dynerysten, hosten, computerlyde, støvsugning efter edderkopper og musik i kategorinaen rock, metal, metalcore og dødsmetal smiley

• #6   17. sep 2012 enig med Lina, jeg har 3 børn, det giver også rigeligt "hjemmestress" til at de ikke flipper over småting;).

• #8   17. sep 2012 det var da altid noget bordet ikke hældede over mod censor....LOL

• #10   17. sep 2012 Haha... nej, urin i skødet på censor havde nok ikke givet et 12-tal! *GG*

I øvrigt er jeg såmænd enig i, at man ikke bør pylre for meget om sine dyr - derhjemme bliver mine mutter skam også udsat for diverse larm fra støvsuger, min skrålende (u)skønsang, musik og folk, der går frem og tilbage lige ved deres løbegårde osv.

Jeg er bare ikke den store tilhænger af at "slæbe dem med rundt", hvilket også er årsagen til, at jeg tøver meget mht. at tage dem med på udstilling.

• #11   17. sep 2012 Han har desværre ikke nogen kamerat endnu her til den 1. skal han kasteres og grunden til at jeg ligenetop ville vælge ham er at han går alene og han søger meget opmærksomhed hos mennesker (dog her hjemme går han lige op af pigernes bur og de hygge snakker meget og har ikke indtryk af at han er alt for ensom) så tænkte at det ville være et paradis for ham da han er en sindsyg kælen mut! smiley og det er en 9. klasse så det er ikke meget larmen smiley og Her hjemme er han også udsat for mange lyde som i siger musik støvsugning osv.

• #12   17. sep 2012 Tag du bare ham med:)
    jeg er ofte ude og vise dyr frem og det tager de altså ikke skade af.

• #13   17. sep 2012 Jeg ville også tage ham med smiley

• #14   19. sep 2012 Jeg tog ham med han snakkede helt vildt meget og var sindsyg glad. Midt i fremlæggelsen begyndte han at pibe efter mad (havde ikke sat den frem i kurven fordi han altid velter madskålen) så det var rigtigt sjovt og fik 10 med pil op smiley

Kommentér på:
Marsvin med i skolen?

Annonce