ER hun drægtig?-FORVIRRING!(Kanin) ER hun drægtig?-FORVIRRING!(Kanin)
Hej!
Her for nyligt oprettede jeg et forum omkring hvad jeg skulle gøre med min kanin, som var indbilsk drægtig.
Men nu kom jeg simpelthen i tvivl..
Vi købte hende 11 august, fra Rødovre Dyreværn.
Her for nyligt begyndte hun at flytte alt indholdet fra underetagen i hendes bur, op i det lille lukkede rum.
Hun har taget et halvt kilo på siden vi købte hende. Jeg mener ikke jeg overfodre!
Hun er ret aggressiv. Eller det er hun blevet. Hun bliver nemt utålmodig og begynder at bide.
Hendes dievorter var ret nemme at finde, i hendes utrolig store tykke pels.
Men er de hævede? Det ved jeg altså ikke.
Hun spiser ikke særligt meget, og nu har hun skubbet hendes madskål ned fra øverste etage, til nederste.
Jeg ved ikke om hun har været sammen med en han, før vi fik hende.
Kan hun være drægtig?
HAR BRUG FOR HJÆLP.
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 118 Gnavere: 11 Emner: 94 Svar: 619
Hvis hun har foret reden, så tror jeg du skal holde øje med reden, for hvem ved, måske ligger der unger i reden snart?:-)
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 215 Gnavere: 31 Emner: 53 Svar: 1.080
Evt. høre der hvor du har købt hende, om hun har gået med en han..
mar 2012
Følger: 4 Følgere: 3 Gnavere: 5 Emner: 16 Svar: 144
Der lå sådan et slags underlag øverst, fordi hun i en periode havde dårlig mave, og bare sad der.
Den har hun FULDSTÆNDIGT ødelagt, så alle de der tråde bare ligger hulter til bulter, inde i det lukkede rum.
Hun har endnu ikke plukket sig eller noget endnu..
Det er bare svært at gå og være så forvirret, og spændt.
mar 2012
apr 2010
Min hunkanin blev parret, 3 dage efter havde hun lavet en fuldbåren rede med masser og pels, og jeg troede virkelig hun var gået tom. Da jeg så kiggede den 8 maj, lå der en smuk lille sort kappetegnet midt i buret, uden reden. Jeg lagde den forsigtigt i reden, men hun kunne ikke finde ud af det, så den døde af kulde tror jeg
Bagefter viste det sig at hun havde født en S/G Japaner i en lille skjult rede. Jeg opdagede den først da den havde pels.
Tro mig, det er ubehageligt at gå rundt :c
mar 2012
Trist, men sød slutning..
Meget ubehageligt? Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Jeg mener, 11 august.. Det vil sige at seneste dag, ville være 11 september? Hvis der altså er noget.
Så skal jeg gå indtil da.
Men tror du hun ser det der underlag som sin "pels" og det er derfor hun ikke plukker sig?
Tosekunder, laver lige et fotoalbum med mine indtil videre fund..
mar 2012
Nogle billeder.
apr 2010
Men jeg tror nu at hun kan nå at plukke sig - Nogen gør det en uge inden, et par dage inden eller få timer inden. Men hvem ved, måske er jeg forkert på den, og hun er skinddrægtig.
Men der er jo ingen af os der ved hvornår hun evt. er blevet parret, det kan være alt fra den 1 - 11 september, så det er bare med at holde øje
mar 2012
Ja, det er selvfølgelig sandt..
Jeg troede også i starten hun var skinddrægtig.. Men så læste jeg at dievorterne var nemme og finde, og hævede, var hun sikkert med unger.
Og ja.. De var nemme at finde.
Men nu er fotoalbummet i hvert fald lavet og så.. Ja, jeg må jo bare se hvad der sker.
mar 2012
ER hun drægtig?-FORVIRRING!(Kanin)