796 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Fibreplex Fibreplex

Hej alle, min kanin står i den situation hvor hun skal have fibreplex. Hun gider simpelthen ikke tage imod det, det skulle ellers være velsmagende. Hun stikker af bare fra lugten af det og man skal slet ikke prøve på at nærme sig med med sprøjten ved hendes mund. Har i nogle forslag om hvordan jeg kan få hende til at indtage det, uden at skabe stress og ubehag omkring hende?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte gardinskinner op i betonloft (Vidga ikea) 300 kr.
  • Tilstoppet toilet 1.000 kr.
  • Handyman to fit some blinds 1.000 kr.
  • Install shower mixer 500 kr.
  • Hænge gardiner op 500 kr.
  • Installere vaskemaskine 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fibreplex
  • #1   28. maj 2021 jeg har dsv været nød til tvangsfodre nogen af mine kaniner før med fibreplex, nogengange er det dsv hvad der skal til. Det er bare at få det overstået i den periode smiley

Hvad er grunden til fibreplex? smiley

• #2   28. maj 2021 Hun har haft tarmproblemer og så blev vi henvist til at give hende fibreplex. Det er så sørgeligt at tvinge det ned men hvis det er det der skal til så skal det jo gøres.

• #3   28. maj 2021 Ja det træls når man er nød til at tvinge dem, men sådan er det dsv. Men husk det kun er en periode smiley

• #4   2. jun 2021 Du holder med den ene hånd i ører og nakkeskind - vender den om på ryggen - og så sutter den Fibrepex'et ind på samme måde som små unger dier hos deres mor.

• #5   2. jun 2021 Den mest behagelige måde er at den sidder som den sidder, du åbner munden og tvinger den til at spise det. Video kan jeg godt lave til dig, jeg har brugt denne metode til kaniner der bestemt ikke var håndtamme før, og den virker smiley

• #6   2. jul 2021 Hvorfor skal den have fiberplex hvis den har problemer med tænderne?

Kommentér på:
Fibreplex

Annonce