Ny forside! {{forumTopicSubject}}
Vi har nu været i luften med det nye design i noget tid. Det har været spændende at høre al jeres feedback, og vi har besluttet, at det næste projekt skal handle om forsiden.
Derfor vil vi gerne starte en tråd, hvor vi kan høre alle jeres tanker om en opdateret forside - Fx:
- Hvad indeholder den bedste forside?
- Hvad er det vigtigste på forsiden?
- Hvordan bruger "gamle" brugere forsiden?
osv.
Specielt kunne det være spændende at høre, hvordan I oplevede Galleriet som helt nye brugere, og hvad der kunne have hjulpet jer i starten.
Vi håber I er med på en god snak om den nye forside - vi tager al feedback med videre
Mvh. GnaverGalleri
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Jeg kunne godt lide den gamle version, som havde en liste af genveje til fotoalbums, gnavere, markedet osv. da jeg ikke fandt det nær så forvirrende for øjnene som nu.
Jeg synes dog, der er mange andre ting end lige forsiden, der kunne trænge til at blive kigget på først.
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
apr 2010
Følger: 132 Følgere: 128 Gnavere: 4 Emner: 60 Svar: 322
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
Det jeg bruger på forsiden er: nyeste emner i forum, bydvelkommen og senest optagede gnavere..
maj 2010
Følger: 1 Følgere: 2 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 322
Jeg synes en bedre inddeling kunne være en idé, når der skal være så mange ting på forsiden. Der er rigtig mange billeder, men jeg synes de flyder sammen i alle kategorierne.
Jeg bruger dog ikke grupper, videoer, udfordringer, bedst bedømte og "seneste viste annoncer" og de kategorier fylder jo så bare en masse i billeder.
Noget der kunne være rigtig smart, var hvis man kunne lave en brugerdefineret forside, så man selv kunne vælge hvilke ting man ville have på den.
apr 2010
Følger: 1 Følgere: 29232 Emner: 30 Svar: 64
Fortsæt endelig diskussionen, vi læser løbende med!
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
apr 2010
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Jeg synes dog det ville trænge mere til nogle HA'er som rent faktisk er online og som fanger de tråde som er uacceptable og de ting som er imod reglerne.
Det er vist det der trænger mest til herinde pt.
Ny forside!