kanin med mavepine {{forumTopicSubject}}
Min kanin spiste lidt af en svigermors skarpe tunge i går, den er svagt giftig (liljefamillien) men giver normalt kun diarre og mavepine. Diarre har han ikke noget af men måtte give ham noget metacam for det var rydeligt han havde fået ondt i maven i dag. Han sad helt sammenkrøbet og gemte sig i et hjørne og ville ikke ud selvom jeg sad og aede ham. Nu her flere timer efter han fik smertestillende er han på dupperne igen, men hvor mange dage skal han mon ha det? nogle der har erfaring for hvor længe sådan en mavepine kan vare ved? Han blev "normal" igen ca 1 time efter jeg gav ham metacam og spiser og drikker fint, men metacam virker jo kun 1 døgns tid så det er spørgsmålet om jeg skal give igen i morgen eller mavepinen burde være væk igen der?
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
mar 2012
Jammen altså jeg har sgu da andet at bruge mine penge på?
Den eneste info jeg mangler er om det er normalt man har mavepinje i 1 døgn eller 5 døgn når man har spist sådan noget, altså hvor længe skal jeg give smertestillende så jeg ikke hvert døgn er nødt til at vente på medicinen er klinget HELT af og han får(ikke får mavepine... Men nu gir jeg ham bare igen i dag (selvom han ikke ser ud til at have ondt som i går) for en sikkerhedsskyld når ingen tilsyneladende kan svare på mit spørgsmål.
mar 2012
mar 2012
mar 2012
I dag har jeg ladet være med at give metacam og han virker helt normal og spiser og drikker som han plejer, så alarm afblæst;)
kanin med mavepine