"HJÆLP" Hudafskrabning (KANIN) {{forumTopicSubject}}
Hej alle her inde.. Alle først, tak fordi i gider kigge her ind, skriv gerne hvad du havde gjordt, eller måske hvad du gjorde da du oplevet det, hvis du altså har oplevet det?
- Ja.. I dag skulle alle muterne self. på græs, da det var rigtig godt vejr! Så jeg besluttede mig for at lukke dem ud der skulle ud, og da jeg så her efter spisetid skulle over og have dem alle sammen ind igen.. gik det knapt så godt, som det gjorde med at få dem ud.
Det er skete var at min kanin /Snuske/ på en eller anden måde slipper fri, slet ikke særlig godt, men jeg forsøgte jo self. at fange ham, hvilket ikke var det næmmeste, men heldigvis løb han ikke flere km væk Han stoppede op og jeg satte mig ned og prøvede at snakke og komme endnu tættere på ham.. og lige pludselig sad han helt forpustet oppe i mine arme igen (Heldigvis)
Men da jeg lige kæler lidt med ham dagefter opdager jeg at han har fået en lille hudafskrabning under næsen, ikke noget sindsyg stort, men både hud og hår er der ikke, det uderste hudlag er der ikke, hvilket gør at det er rødt, det bløder ikke enormt meget, faktisk næsten ikke, men lidt rødt blod er der kommet ud..:-) Nu er mit spørgsmål så, hvad skal jeg gøre med det`? skal jeg bare lade det være, eller skal jeg smøre noget på? Hvad havde i gjordt.. Ja størrelsen på hudafskrabningen er ikke så stor den er på størrlse med, jaaa, hvis i finder jeres tal på computeren og så i laver 3-2 nul-taller ved siden af hinanden, cirka den størrelse (000) eller (00) ja cirka der omkring.. Håber i kan hjælpe...
jul 2011
Følger: 86 Følgere: 106 Gnavere: 7 Emner: 16 Svar: 297
nov 2011
Følger: 33 Følgere: 29 Gnavere: 8 Emner: 48 Svar: 234
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
feb 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 3 Emner: 5 Svar: 8
"HJÆLP" Hudafskrabning (KANIN)