{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hun drikker hele tiden????
  • pernille K
    pernille K Tilmeldt:
    jun 2012

Følger: 1 Emner: 6 Svar: 60
    #1   2. aug 2012 Kan den fejle noget?
    Stofskifte sygdomme giver sig ofte til udtryk ved, at dyret drikker meget.

• #2   2. aug 2012 ''øget tørst'' kan også være nyre problemer, du burde få det tjekket hos en dyrelæge

• #3   2. aug 2012 Okey tak.

Da hun begyndte at drikke meget var da hun fik nyt bur, kan det være noget med det at gøre eller?? smiley

• #4   2. aug 2012 Prøv at tjekke dens tænder. Måske er de vokset skævt, så den ikke kan spise noget, og derfor kompenserer ved at drikke meget. Det oplevede jeg med min kanin, desværre alt for sent, for det endte med at den blev aflivet.

• #5   2. aug 2012 stress ved flytning har jeg aldrig oplevet skulle gøre de drak mere... med mindre den har stået uden vand længe...

• #6   2. aug 2012 Den tænder er helt fine smiley

I det andet bur havde den altid vand og der så jeg også den drikke men bare ikke så meget som nu smiley

• #7   2. aug 2012 Mit marsvin Smilla drak også enormt meget.. Hun havde åbenbart nyresvigt sagde dyrlægen og hun blev aflivet..

• #8   2. aug 2012 Det kan også være sukkersyge der drikker de også meget tjek hvor meget sukker der er i dit grundforder. For hun meget frugt?:-)

• #9   2. aug 2012 nyresvigt eller sukkersyge er mine bud. Ved begge dele begynder efter nogen tid at blive mager fordi den ikke kan optage kulhydrater men skal skaffe alt sin energi fra fedt og proteiner. Samme sker ved nyresvigt så det er svært at sige om det er det ene eller det andet uden en tur til dyrlægen.

• > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #10   2. aug 2012 Det kan være 5 ting som jeg lige kan komme i tanke om:
    1. kedsomhed (se om vandet ligger i bunden, eller om hun faktisk drikker det.)
    2. Tutten sidder fast og det kræver mere af hende at få vandet ud. (prøv at trykke med fingeren)
    3. Stress / stereotyp adfræd
    4. Diabetes (desværre ikke ualmindeligt.)
    5. Nyresvigt

• #11   2. aug 2012 Min lille tulle drak også meget vand lige pludselig en dag, hun drak af vand flaske i over en time uafbrudt.. Så holdte hun op med at leje i sit hjul, så holdte hun op med at spise, så blev hendes øje hævet, så tabte hun sig næsten 20g på 3 dage, så poppede hendes øje ud at hovedet, pga. betændelse i øjet, også fik hun fjernet øjet, alt dette skete på meget kort tid..

Jeg ville få hende til en dyrelæge hurtigst muligt..

Kommentér på:
Hun drikker hele tiden????

Annonce