{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Chinchilla i sele ?
  • #1   17. jul 2012 Jeg ville ikke gøre det da deres knogler ikke er særlig stærke.

• #2   17. jul 2012 Hverken knogler eller mave er mere udsat end ved andre gnavere, når de kommer i sele.
    Problemet er, at de slet ikke bryder sig om det. Enkelte kan man få i seler, men man er meget heldig hvis de gider.

Chinchillaer kan godt lide at løbe frit.
    Dem jeg endelig har fået i en sele, har intet problem haft med selen, men så snart snoren har holdt dem tilbage, er de gået helt agurk.

Her ud over har chinchillaen en forsvarsmekanisme, hvor den smider en stor del af sin pels, når der er noget ubehageligt der "tager fat". Hvis det er en sele, ender man bare med pels ud over det hele.

Sidste problem er deres ringe størrelse. Der er faktisk intet inden under al pelsen, så man skal have fat i en sele, der kan blive lille nok til at dyret kan have den på, uden at komme ud af den.

I sidste ende, kan jeg ikke rigtig se nogen ide i det.
    De har alligevel ikke godt af at være udenfor i DK i længere tid af gangen. Chinchillaen synes med garanti også det er sjovere, at drøne rundt på et badeværelse, uden nogen former for restriktioner smiley

• #3   17. jul 2012 Mange tak for svarene smiley
    - *furrytails*Pia N:
    jeg ville nu heller ikke tage dem udenfor smiley

Kommentér på:
Chinchilla i sele ?

Annonce