858 visninger
|
Oprettet:
Byde velkommen?? {{forumTopicSubject}}
Hej GG'er
Jeg var lige inde for byde en kanin velkommen, og så at den hande får 6 velkomstpoint og 8 afvisepoint.. Grunden til jeg skriver er ikke at jeg synes det er synd den er blevet afvist men at jeg er den eneste der har skrevet en kommentar, og det var en velkomst.. Hvis nu kaninen bliver afvist så ved pigen ikke hvorfor fordi ingen har sagt noget..
Det jeg vil frem til er at hvis i afviser så skriv lige hvorfor!!
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.354
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Det burde i stedet blive obligatorisk at man skal kommenterer, eller evt. krydse noget af, når man vælger at afvise....
Det giver heller ikke mening, at man kan få lov at slette kommentarer. før dyret er kommet ind...
jun 2010
Følger: 1 Følgere: 40 Gnavere: 1 Emner: 17 Svar: 2.732
Folk kan jo finde på nærmest at gå i spagat og hænge andre ud fordi de har afvist deres dyr... Så tja...
feb 2012
Følger: 8 Følgere: 6 Gnavere: 3 Svar: 63
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.354
okt 2012
Følger: 2 Følgere: 1 Gnavere: 1 Svar: 1
mar 2013
Følger: 1 Gnavere: 1 Emner: 2 Svar: 11
maj 2010
Hvis man ikke kan holde til at blive afvist, så må man lade være med at oprette dyr.
mar 2013
maj 2010
Nu er det blevet sådan (for tråden er jo ret gammel), at man skal krydse af hvorfor man ikke vil byde velkommen, eller skrive en kommentar.
Det kan ikke passe, at alt skal lukkes ind, fordi man skal tage hensyn til andres følelser.
Som der allerede er nævnt, er der f.eks. folk der opretter for venner/veninder eller søskende. Det må man ikke.
Så har vi dem der lægger noget ud, hvor billederne er så elendige, at man ikke kan se hvad der sker. (jeg har en gang afvist en, hvor der var flere billeder af ejer i profilen, end der var af gnaveren)
Der er folk der opretter deres dyr dobbelt, f.eks. fordi de ikke kan kende forskel på deres dyr, så de smider bare samtlige billeder i 2 profiler.
Eller dem der opretter en profil, hvor der er så mange forskellige dyr på billederne, at man ikke aner hvilken gnaver profilen gælder for.
Hvorfor skal de ind?
Man kan jo bare venligt skrive, hvorfor det er man afviser...
Men personligt er jeg holdt helt op med at godkende såvel som afvise. Jeg gider ikke at alle mine dyr og mine gallerier får uheldige kommentarer, fordi folk ikke kan håndtere at de bliver afvist.
mar 2013
Byde velkommen??