{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

Byde velkommen?? {{forumTopicSubject}}

Hej GG'er

Jeg var lige inde for byde en kanin velkommen, og så at den hande får 6 velkomstpoint og 8 afvisepoint.. Grunden til jeg skriver er ikke at jeg synes det er synd den er blevet afvist men at jeg er den eneste der har skrevet en kommentar, og det var en velkomst.. Hvis nu kaninen bliver afvist så ved pigen ikke hvorfor fordi ingen har sagt noget..

Det jeg vil frem til er at hvis i afviser så skriv lige hvorfor!!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Byde velkommen??
  • #1   17. jul 2012 Rent faktisk så havde folk skrevet kommentar til den, men ejeren slettede dem

• #4   17. jul 2012 Okay så forstår jeg bedre..

• #5   17. jul 2012 Hvorfor fjerne noget som helst?
    Det burde i stedet blive obligatorisk at man skal kommenterer, eller evt. krydse noget af, når man vælger at afvise....
    Det giver heller ikke mening, at man kan få lov at slette kommentarer. før dyret er kommet ind...

• #7   17. jul 2012 Nja jeg kan nu godt forstå hvorfor der er mulighed for "anonymt" at godkende/afvise.
    Folk kan jo finde på nærmest at gå i spagat og hænge andre ud fordi de har afvist deres dyr... Så tja...

• #8   17. jul 2012 Malega: jeg havde slettet kommentaren fordi tøsen der skrev ikke fattede jeg ejer halvdelen af hende dvs. Jeg ejer lige så meget af kanin som min ven gør!

• #9   17. jul 2012 Derfor blev der stadig givet en begrundelse, at du så sletter, thar, begrundelsen kom og det er det ts undre sig over.....

• #10   23. apr 2013 jeg vil blive ked af det hvis jeg ikke får lov til at oprette en profil for mit kæledyr. jeg har brugt rigtig lang tid til at lave profilen, og jeg kan ikke se nogen grund til at den skulle blive afvist? jeg troede at gnavergalleriet var et sted hvor dyre venner kunne dele deres glæde og erfaringer, men jeg føler jeg måske ikke har læst grundigt nok op på reglerne, men jeg syndes at det er forkert med sådan en afstemning!

• #11   24. apr 2013 Jeg synes det er respektløst når folk afviser ens kæledyr nogle bliver faktisk sårede

• #12   24. apr 2013 Katrine:
    Hvis man ikke kan holde til at blive afvist, så må man lade være med at oprette dyr.

• #13   24. apr 2013 Jeg kan godt men man skal måske tænke på dem som tror at deres kæledyr er grimme eller at folk bare synes at dem gider de ikke at kigge på

• #14   24. apr 2013 Ej, helt ærligt.
    Nu er det blevet sådan (for tråden er jo ret gammel), at man skal krydse af hvorfor man ikke vil byde velkommen, eller skrive en kommentar.
    Det kan ikke passe, at alt skal lukkes ind, fordi man skal tage hensyn til andres følelser.
    Som der allerede er nævnt, er der f.eks. folk der opretter for venner/veninder eller søskende. Det må man ikke.
    Så har vi dem der lægger noget ud, hvor billederne er så elendige, at man ikke kan se hvad der sker. (jeg har en gang afvist en, hvor der var flere billeder af ejer i profilen, end der var af gnaveren)
    Der er folk der opretter deres dyr dobbelt, f.eks. fordi de ikke kan kende forskel på deres dyr, så de smider bare samtlige billeder i 2 profiler.
    Eller dem der opretter en profil, hvor der er så mange forskellige dyr på billederne, at man ikke aner hvilken gnaver profilen gælder for.

Hvorfor skal de ind?
    Man kan jo bare venligt skrive, hvorfor det er man afviser...
    Men personligt er jeg holdt helt op med at godkende såvel som afvise. Jeg gider ikke at alle mine dyr og mine gallerier får uheldige kommentarer, fordi folk ikke kan håndtere at de bliver afvist.

• #15   25. apr 2013 Nu forstår jeg det godt men som med min hamster zoey har den fået 3 afvisninger fordi at mine billeder er lidt slørede men hun hopper rundt hele tiden og det er altså min hamster

Kommentér på:
Byde velkommen??

Annonce