Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Mount TV on the wall 650 kr.
  • Hæng TV op 500 kr.
  • Mounting of curtain rod 300 kr.
  • Anlæg af græsplæne 5.000 kr.
  • Hjælp til montering af ny vaskemaskine og ny opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Kaffemaskine, Sage 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvornår på græs (marsvin)
  • #1   13. jul 2012 når de er store nok til ikke at kunne klemme sig ud et eller andet sted....:) men selvfølgelig er de kun 1 uge eller så, så får de højest 20 min på græs og kun i vindstille vejr

• #2   13. jul 2012 Ok har nemlig nogle unger der godt kunne trænge til at bevæge sig lidt mere frit, må lige se en af dagene om vejret så ikke bliver til det smiley

• #3   13. jul 2012 Jo mindre de er, jo mindre træk, kulde eller vådt græs skal der til før det kan gå galt.
    Jeg ville ikke sætte så små unger ud i længere tid, så hellere Susan S's fremgangsmåde.

• #4   13. jul 2012 navlestrengen skal da som minimum være faldet af og det tager nogle dage. Derudover syntes jeg også ungerne skal være begyndt at spise større mængder grønt/andet, for ellers får de jo ike meget ud af udetur? derfor jeg snakker om en uges tid ca... altså de kan jo være FOR små relt "mentalt" så de intet får ud af det, men bare bliver bange og sidder og putter... og moderen vil også blive stresset hvis hendes unger kun er et par døgn gamle, hun har jo knapt nok vænnet sig til at være mor og verden er stor og farlig for bebserne...

Kommentér på:
Hvornår på græs (marsvin)

Annonce