667 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Så har jeg også prøvet at redde et marsvin Så har jeg også prøvet at redde et marsvin

En sød dreng som bare skreg efter opmærksomhed og kærlighed. Han har levet hele sit liv med et hamster, spist korn og gået i lort til halsen.
Den stakkels mut vidste dårligt nok hvordan han skulle spise en gulerod smiley Han var mega bange for den indtil det gik op for ham at det var spiseligt.
Hans negle var forfærdelige, de var så slemme så jeg lod dyrlægen klippe dem fordi jeg turde ikke gå i gang med det.
Puha, kan slet ikke klare at nogle kan behandle dyr sådan. Men nu har han fået en ny chance.
Problemet er bare at han er bange for at gå sammen med de andre, det er som om han slet ikke kender sin egen race, men det kommer nok. Og så snakker han overhovedet ikke, men det kommer nok også smiley

Ville bare lige dele min ubehagelige oplevelse

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning 500 kr.
  • Beskæring af 10 m bøgehæk 2.800 kr.
  • Bicycle Adjustments 300 kr.
  • Sætte gardinstænger + gardiner op 1.000 kr.
  • Ophængning af loftelampe 800 kr.
  • Vand under køkkenvask 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så har jeg også prøvet at redde et marsvin
  • #1   6. jul 2012 hamstere kan godt være ret agressive så det kan være derfor han virker bange: han tror de er ligeså gnavne som hamsteren. Jeg ville lade ham gå i et bur alene med et hus og ikke for meget opmærksomhed den første tid. Så kan han nå at vænne sig lidt til omgivelserne inden du begynder at snakke mere med ham og evt forsøge en sammenføring med andre hanner.

• #2   6. jul 2012 godt du har redet ham!
    synes det er forfærdelig at folk kan finde på at gøre sådan ! smiley

• #3   6. jul 2012 Han går alene nu fordi han skal bare have lov til at være ham. Han skal nok finde ud af at jeg ikke er farlig smiley
    Når han er faldet til ro finder han nok hurtigt ud af at de andre skriger når der kommer mad/grønt smiley De plejer at være hurtige til at opfange det signal, hehe
    Det har også været en hård dag for ham med dyrlæge, flytning og nye omgivelser så han skal bare komme frem når han føler sig tryg nok smiley

• #5   6. jul 2012 Nej, den stakkel smiley Men han virker da heldigvis til at være frisk nok

• #6   6. jul 2012 Er det ved en privat han er gået eller? Hvor er det godt du kunne tage ham , så han kan få et godt mutte liv .. Bliver så ked af det og vred , når jeg høre om mishandling af dyr ..

Kommentér på:
Så har jeg også prøvet at redde et marsvin

Annonce