Så har jeg også prøvet at redde et marsvin Så har jeg også prøvet at redde et marsvin
En sød dreng som bare skreg efter opmærksomhed og kærlighed. Han har levet hele sit liv med et hamster, spist korn og gået i lort til halsen.
Den stakkels mut vidste dårligt nok hvordan han skulle spise en gulerod Han var mega bange for den indtil det gik op for ham at det var spiseligt.
Hans negle var forfærdelige, de var så slemme så jeg lod dyrlægen klippe dem fordi jeg turde ikke gå i gang med det.
Puha, kan slet ikke klare at nogle kan behandle dyr sådan. Men nu har han fået en ny chance.
Problemet er bare at han er bange for at gå sammen med de andre, det er som om han slet ikke kender sin egen race, men det kommer nok. Og så snakker han overhovedet ikke, men det kommer nok også
Ville bare lige dele min ubehagelige oplevelse
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
apr 2010
Følger: 16 Følgere: 14 Gnavere: 9 Emner: 15 Svar: 115
synes det er forfærdelig at folk kan finde på at gøre sådan !
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 7 Emner: 26 Svar: 86
Når han er faldet til ro finder han nok hurtigt ud af at de andre skriger når der kommer mad/grønt
Det har også været en hård dag for ham med dyrlæge, flytning og nye omgivelser så han skal bare komme frem når han føler sig tryg nok
maj 2012
Følger: 2 Følgere: 2 Gnavere: 7 Emner: 26 Svar: 86
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 8 Gnavere: 5 Emner: 30 Svar: 152
Så har jeg også prøvet at redde et marsvin