Øremærkning af kaninunger i nærheden af Ribe?:) Øremærkning af kaninunger i nærheden af Ribe?:)
Jeg har d. 8 og 9 maj fået to skønne unger jeg rigtig gerne vil have øremærket, jeg tør bare ikke selv og har heller ikke udstyret til at gøre det:) Derfor vil jeg høre om der er nogen der gør det i nærheden af hvor jeg bor, 6510 Gram (15 km. fra Ribe) Min mor vil gerne køre, bare det ikke er alt for langt, sidste år kørte vi til haderslev uden nogen problemer der;) Jeg er selvfølgelig medlem af DK og har fået mit avlernummer:)
Jeg har dog det lille problem at det lidt sent gik op for mig at det var nu de skulle øremærkes, for jeg tager til KBH i morgen ved middagstid og kommer hjem søndag eftermiddag, for igen at tage på camping, dog kan dette udskydes til en gang mandag hvis du har mulighed for at øremærke der, altså søndag aften eller mandag formiddag/middag, og så kommer jeg hjem lørdag, for søndag at tage i sommerhus og komme hjem i weekenden..:) Så jeg kommer først hjem igen i den uge hvor de fylder 10 uger:)
Håber der er nogen der kan hjælpe!;)
mar 2011
Følger: 6 Følgere: 5 Gnavere: 4 Svar: 1
apr 2010
Følger: 35 Følgere: 32 Gnavere: 5 Emner: 9 Svar: 17
okt 2011
Følger: 30 Følgere: 26 Emner: 9 Svar: 283
Øremærkning af kaninunger i nærheden af Ribe?:)