1.629 visninger
|
Oprettet:
Spørgsmål omkring MM (løvehoved) *Kanin* {{forumTopicSubject}}
Da jeg lige nu står og gerne vil anskaffe mig en løvehoved kanin, og fortrækker en med en stor flot manke, vil jeg derfor gerne have en med MM (dobbelt mankegen). Mit spørgsmål er mest henvendt til de af jer som har en del erfaring på området. Jeg kunne godt tænke mig at vide nogle små fif til hvordan man ser forskel på om kaninen har MM eller Mm?
Som sagt har jeg altid kun haft dværgvædder og dværgvædder satin, så det med løvehoveder er rimelig nyt for mig. Håber der er nogen der vil dele deres erfaringer med mig.
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Gnavere: 16 Emner: 81 Svar: 821
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.354
Det er nemt at se når de begynder at få pels, eller 2-3 dage efter fødslen
Hvis den er MM vil den være bar på siderne
apr 2010
apr 2010
aug 2010
Følger: 59 Følgere: 56 Gnavere: 9 Emner: 6 Svar: 11
Jeg har to MM unger tilsalg p.t. som ikke er reserveret endnu - begge hanner. Tag et kig på Lyon's Chile Fairness og Lyon's Columbian Flower Jeg har også billeder af dem, hvor deres MM gen tydeligt kan ses, hvis du ikke har tillid til at det jeg siger er sandt
Og mange tak til jer andre for at henvise til mig
apr 2010
Lena: Okay. Jeg havde egentlig hørt at Mm har en tendens til at miste deres manke med årene mens at en MM beholder manken. Det var faktisk en af grundene til at jeg gerne ville have en med MM
apr 2010
Tanja: Tja, men den risiko er der jo nok alligevel lige meget om man vælger en Mm eller en MM, så det er jo bare sådan det er, og når bare det er en sød og dejlig kanin så går det
Spørgsmål omkring MM (løvehoved) *Kanin*