En form for glædes indlæg :D. {{forumTopicSubject}}
Jeg er ret glad lige nu n_n!
For det første, er jeg halvvejs gennem mine 9.klasses eksamener. Jubi!! Mangler kun fysik og dansk nu, og fik 12 i engelsk og 10 i samfundsfag :D.
Derudover, har jeg haft en kanon weekend. Jeg var i biffen i fredags med min bedste veninde og se Snow White and the Huntsman, hvorefter vi om aftnen hyggede hjemme hos mig med at spise popcorn og spille mario cart xD.
Om lørdagen var vi på dyrskuet i Odense, hvor vi så en masse lækre heste, kaniner, hunde osv, og jeg fik solgt en kanin :D.
Og nu sidder jeg her, en søndag 'aften' og læser fysik og spiser kammerjunker mens jeg venter på der er mad. For en time og 40 minutter siden, ringede en fordi personen var interesseret i en kanin, og de kommer forbi i morgen og kigger. YAIH!
Og for 15 minutter ringede en til, på en anden unge, og vil også komme forbi i morgen og kigge. Dobbelt YAIH!:D
Hvordan har jeres weekend været n_n?
apr 2010
Følger: 20 Følgere: 19 Gnavere: 16 Emner: 81 Svar: 821
Sikke nogle flotte karakterer du har fået dig. Dem kan jeg godt forstå du er stolt af
Jeg er selv ved at læse til eksamen - dog på seminariet, og det har mere eller mindre været det jeg har brugt hele min weekend på, men tilgengæld har jeg også sommerferie her d. 21 og så går jeg og planlægger at skulle flytte i hus med kæresten hvilket er planen at vi gør her d. 1 juli.
aug 2010
Følger: 58 Følgere: 117 Gnavere: 8 Emner: 13 Svar: 2.255
Jeg fik sommerferie i torsdags, da jeg bestod min Teknologieksamen, B-niveau, (ja og det gjorde min kæreste faktisk også, hæh ) så nu er der ikke længere stress med eksamenslæsningen.
apr 2010
aug 2010
apr 2010
Har selv taget samme ungdomsuddannelse og den er helt sikkert rigtig god. Hvilken linie læser du hvis du ikke har noget imod jeg er nysgerrig
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
Haha, synes også selv den var meget spændende :D.
Stald PC - Lyder rigtig hyggeligt :D!
Rakkaus . - Meget, der findes ikke noget bedre end at være sammen med vennerne/veninderne ;).
Okay, hvad skal du op i :D?
Jeg har min sidste eksamen her d. 26, og så den 27 har vi dimension n_n. Og så står den på ferie :D!!
Ej hvor hyggeligt! Har I fundet hus og det hele :)?
Lulle / Sønderhop - Nej hvor fint! En jeg kender har også lige fået sit kørekort :). Selv har jeg kun et knallertkørekort til en lille 30knallert, men det er rigtig skønt man bare kan køre når man vil :D.
Nej hvor snyd! Jeg vil også have sommerferie :D.
Og tillykke med du bestod :D.
apr 2010
Ja vi har. Vi har boet i en lille lejlighed i noget tid nu, men nu lejer vi vores lejlighed ud (det er en ejerlejlighed) og så flytter vi ind til d. 1 juli, hvilket jeg glæder mig meget til. Det skal nok blive godt
aug 2010
Oprindeligt startede jeg dog på stx med en naturvidenskablig studieretning der. Efter 1½ mdr indså jeg dog, at stx ikke var mig og startede på htx, hvor jeg nyder at være.
Nu er der bare lige 3.g tilbage med alle A-fagene, hvilket jeg glæder mig til.
Nørrevang: Tak skal du have Jeg fik et fint 12-tal for min eksamen, så jeg er bare vildt vildt glad!
apr 2010
Rakkaus . - Held og lykke, når du skal op :D. Jeg krydser fingrer for dig :).
Det kan jeg godt forstå du glæder dig til :D.
Lulle / Sønderhop - Stort tillykke!:D
apr 2010
apr 2010
aug 2010
Der er ikke specielt mange piger på uddannelsen, men jeg trives bare supergodt på gymnasiet og i min klasse, så det gør mig ikke så meget
Men ja, det er rigtigt, at htx'ere ikke er i overtal, eller hvad man siger, hæhæ
apr 2010
okt 2011
Følger: 37 Følgere: 30 Gnavere: 2 Emner: 145 Svar: 748
Har også haft en rigtig dejlig weekend :-)!!
Kaninerne er blevet nusset om fået ordnet bure osv
apr 2010
Rakkaus . - Tusind tak :). Det gik okay synes jeg, fik 7 og kom op i magnetisme :D.
*Mia* Leo & Sofus - Lyder hyggeligt :)!
Min weekend har været rigtig dejlig :).
En form for glædes indlæg :D.