{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

Sådan for jeres kanin blød pels. Kig her. {{forumTopicSubject}}

Jeg har læst i 'Vita Kraft' at man kunne købe en kracker , hvor der var lucerne i. Og vis I ikke er hestefolk, så er lucerne tørret græs med noget sødestof og solsikke olie i.

Olien gør self. sådan at pelsen bliver dejlig blød. Jeg giver mine tre kaniner en håndfuld om dagen. De guffer det i sig. Man ser aldrig rester af det. xD

Jeg vil derfor anbefale det til andre kaninEjere som har langhåret kaniner, hvor det ikke bare hjælper at børste dem smiley

Jeg aner ikke om gnavere også kan lide det, men kaniner kan jo godt smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sådan for jeres kanin blød pels. Kig her.
  • #1   8. jun 2012 Lucerne er ikke tørret græs med sukker og olie i.... lucerne et en bestemt græsart som er noget mere proteinrig end alm plænegræs.

• #2   9. jun 2012 lucerne er en plante. og den er utrolig energi rig. og det du snakker er heste foder med melasse (sukker) og olie, det er ikke særlig godt for kaninerne, og du giver dem ren sukker hvilkede ikke er særlig godt for nogen dy, med mindre det er højtydene heste eller malke køer, der skal bruge et energi busth. man skal ikke anbefale nogen som man ikke ved hvad er..
    men lucerne er godt foder, der skal bare ikke være sukker og olie i, det skal være frisk, og det kan man plukke udenfor nu, eller tøret i ren form, hvilkede man også kan købe sig til

http://www.landbrugsinfo.dk/Oekologi/Kvaeg/Grovfoder/Lucerne/Sider/Lucerne.aspx
    her kan i læse lidt op på hvad lucerne er

• #3   9. jun 2012 Sanne E: Lucerne er ikke kun til højtydende heste. ALLE og jeg mener alle heste derude hvor jeg rider får lucerne, som fyldfoder til deres korn osv. når de ikke er på sommergræs. Det er forskellige slags lucerne de får, nogle uden korn, andre med osv. men de får allesammen lucerne.

• #4   10. jun 2012 det ved jeg godt, at mange bare bruger det, jeg skriver det er ikke særlig godt at bruge det med sukker og olie, i da det simpelhen ikke er nødvendig at fylde sine dyr med sukker, med mindre der er en god grund til det, og det arbejde de fleste heste udføre i dk er ikke hårdt nok til at er nødvendig. jeg skriver også at lucerne er et super foder, men man bør bruge det uden tilsætnings stoffer.

Kommentér på:
Sådan for jeres kanin blød pels. Kig her.

Annonce