{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.852 visninger | Oprettet:

GnaverGalleri.dk
GnaverGalleri.dk Administrator

Følger: 1 Følgere: 29235 Emner: 30 Svar: 64

Velkommen til det nye GnaverGalleri! {{forumTopicSubject}}

Velkommen til det nye GnaverGalleri!

Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet smiley ).

Af forbedringer kan bl.a. nævnes:

- Endnu større billeder
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.

- Markedet er forbedret
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.

Erhvervsannoncering er nu mulig. Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.

- Lige nu på GnaverGalleri
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades..

- Mine forumemner
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.

- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.

- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Det er nu muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en gnaver oprettet. De forskellige abonnementstyper er væk, og når din profil er aktiveret har du adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.

Der er sammen med det nye design kommet en del features, som I brugere har efterspurgt. I forum er det nu muligt at bruge smileys; smiley smiley smiley smiley og vi har tilføjet en "Jeg er enig"-knap. Det ligeledes muligt at se dine egne forumemner og svar på "Min konto", du kan flytte på billeder i fotoalbums - generelt er der mange små ændringer, som vi håber I bliver glade for.

Vigtigt for dig som bruger!

- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!

-Tjek ’Min konto’ og dit nickname

Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.

Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.

-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)

Vi håber at du synes godt om det nye GnaverGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.gnavergalleri.dk/faq

God fornøjelse smiley

Med venlig hilsen GnaverGalleri

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Velkommen til det nye GnaverGalleri!
  • #366   30. maj 2012 Ej hvor ercjeg trist over at jeg slet ikke bruger gg mere, jeg brugte det MEGET før, nu fr jeg endda tsnker om at slette min bruger men alligevel ikke hvor TRIST :((((

• #368   31. maj 2012 Er jeg de eneste som ikke kan finde "Min konto" ?

• #369   31. maj 2012 Den*

• #370   31. maj 2012 Jægergaarden : Du skal klikke på dit navn i topmenuen - til højre på skærmen - her kan du vælge "Min konto".

Mvh. Rikke/GnaverGalleri

• #371   31. maj 2012 Kan overhovedet ikke finde ud af det, har flere gange forsøgt mig med det nu, og syntes jeg mangler en HELT masse ting fx.
    Hvor er min filter-liste
    Mine bedømmelser hvor jeg kan se hvem der har bedømt og hvad de har bedømt.
    Så mangler jeg "mine grupper" knappen, så jeg kan se alle mine grupper.

Og ja i det heletaget syntes jeg det er meget forvirrende, dog bruger jeg ikke min gnavergalleri så meget med jeg FRYGTER så meget den dag det kommer på hestegalleri. For syntes hverken det er til at finde hoved eller hale i smiley

• #372   31. maj 2012 Det kan du også godt tryk på den bruger du vil sende til og ved siden afbilledet til øje står der "send besked" smiley

• #373   31. maj 2012 Jeg kan sagtens sende beskeder, intet problem.
    Det foregår på præcis samme måde som ved det gamle

• #375   31. maj 2012 Stald PC
    Nåhh tak, nu fandt jeg det meste af det smiley

• #377   31. maj 2012 Men det kan jeg ikke, fordi at reklamerne er i vejen. Så jeg når lige at se det, og så kommer reklamerne. smiley

• #378   31. maj 2012 Jeg savner til stadighed muligheden for at trykke "læst", som man kunne før, når der var nye indlæg...

• #379   1. jun 2012 Stald Unikin: Vi er ved at se på problemet smiley

Furrytails: Som skrevet for et par indlæg siden, så kommer den funktion tilbage smiley

Jægergaarden: Hvilken browser anvender du - IE8? Har du mulighed for at tage et screenshot af fejlen?

Mvh. Rikke/GnaverGalleri

• #380   1. jun 2012 Emma: Hvis du ikke har nogen sendknap, så kunne det lyde som om, at du ikke har opdateret dit flashprogram. prøv at gøre dette, og se om det hjælper smiley

Og det er ikke fordi din sendknap er dækket af et andet element på siden?

Hamsterville: Vi har med vilje fjernet funktionen, hvor man kan se, hvem der har stemt hvad på ens gnaver. Mht. bedømmelsesfordelingen, så regner vi med at den kommer tilbage.

Listen over hvem, man har på filterlisten kommer også tilbage.

Mvh. Rikke/GnaverGalleri

• #381   1. jun 2012 Jeg bruger det ligeså meget som før smiley

• #382   1. jun 2012 Jeg ved det har været oppe at vende, men funktionen om ikke længere at ønske at følge et emne virker heller ikke her ved mig.
    Selvom jeg fjerner fluebenet i samtlige tråde jeg tidligere har skrevet i, så blir de ved med at poppe op ved nye henvendelser - også selvom jeg IKKE har skrevet i tråden efter jeg fjernede fluebenet.
    Det er enormt irriterende!

• #383   1. jun 2012 Ved hver emne start, står der Følg dette emne
    Hvis man trykker på det, kan man fravælge at følge tråden mere

• #384   1. jun 2012 Malega - det er også det jeg gør.
    Man følger jo emnet automatisk. Men selvom jeg fravælger at følge emnet, så hjælper det ikke.
    Det er som om den ikke "gemmer" at jeg har fjernet fluebenet.

• #385   1. jun 2012 Så ved jeg det ikke, det virker fint ved mig

• #386   1. jun 2012 Jeg har nu forsøgt at vende mig til det her nye GG.. Og må konstatere at det kan jeg ikke. Jeg syntes det er grimt, dumt og møg besværligt. Det er bestemt ikke blevet nemmere at finde rundt i marked og forum. Tvært imod. Og hvad sker der for at man bruger plads på forsiden på at skrive de seneste indlæg på siden.. gir jo ingen mening at læse dem alligevel før man trykker ind og læser hele forum emnet. Ej, jeg må sige at jeg er mindre her på siden nu efter det er lavet om, for min tålmodighed er ikke til at finde rundt her på siden. Og slet ikke når der er så mange links som ikke virker.. Når man trykker ind på nogle annoncer i markedet bliver man bare sendt tilbage til forsiden..

• #387   2. jun 2012 Tak for svar smiley

• #389   2. jun 2012 Sandra: det kan man også

• #391   3. jun 2012 <b>GnaverGalleri:</b>
    Kunne man ikke overveje at lave en ekstra kasse, når man vil oprette et indlæg, hvor der står "Dyreart".
    Så kan det automatisk blive tilføjet til overskriften, og der vil ikke være det - ret store - irritations moment med at man ikke aner hvilket dyr et indlæg andler om.

• #392   3. jun 2012 Synes også der bør laves en helt ny kategori i forum som hedder "Sundhed og sygdom" eller noget ligende hvor man skrev emner fx ved mistanke om ens dyr kræver dyrlæge - for det er der altså mange emner om.

• #393   3. jun 2012 Er med på Pia N og C S

• #394   3. jun 2012 Rikke/Gnavergalleri
    Kan det ikke gøres sådan at man selv kan bestemme rækkefølgen på ens annoncer, præcis som man kan ved gnavere ?
    Synes virkelig det er træls det er ens ældst som bliver vidst øverst!

• #395   3. jun 2012 C S:
    det med sygdom, kan du da bare oprette en gruppe om smiley
    det er der inde på HG og den har over 3000 medlemmer smiley

• #396   3. jun 2012 Hamsterwill: sundhed og sygdomme har interesse for alle herinde. Grupper er til brugere med "særlige" interesser hvor man så kan skrive sammen om lige den interesse gruppen handler om.

• #397   3. jun 2012 C S:
    hmm sådan har jeg aldrig tænkt på det før smiley
    men hvis ikke de opretter det, kan du jo lave en gruppe smiley

• #398   3. jun 2012 Hamsterwill:
    Personligt er jeg ikke specielt begejstret for de grupper.
    Der er vanvittigt mange næsten identiske grupper... Og hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg ikke melde mig ind i en gruppe om generel sygdom, for den mulighed at et indlæg hver måned skulle indeholde chinchillaer.

Det er trods alt lidt anderledes for heste. Der er ikke så mange dyr at vælge imellem. Jeg går ikke ud fra, at der pludselig er en der spørger ind til en syg impala...?!

• #399   3. jun 2012 nej okay det har du ret i smiley

og ja de der ens grupper er bare rigtig irreterende, det bøvler vi meget med på HG syntes jeg ;(

• #400   3. jun 2012 Jeg savner " marker som læst " hader at jeg skal trykke på det, når jeg overhoved ikke gider kigge på det smiley

• #401   3. jun 2012 Jeg mangler stadig svar på hvorfor jeg ikke kan fravælge at følge et emne.
    Nu har jeg fx fravalgt at følge dette emne... bumbum... 7-8 gange efterhånden!

• #402   3. jun 2012 LUX: jeg oplever det samme i fotoalbums. Så irriterende...

• #403   4. jun 2012 Lux Rotter: Vi vil meget gerne undersøge dit problem nærmere, så her kommer et par uddybende spørgsmål - du har skrevet ngoet af det i tidligere indlæg, men det er for at få det hele samlet.

Hvordan afmelder du abonnementer? Gør du det via "Min konto" - "Abonnementer" eller i den pågældende tråd, ved at klikke på "Følg dette emne", og trykke "slet abonnement". Har du prøvet begge dele? Og er det alle forumemner?
    Hvis ja, så vil vi meget gerne have tilsendt links på de tråde, hvor det ikke virker.

CS: Det samme gælder dit problem.

Mvh. Rikke/GnaverGalleri smiley

• #404   6. jun 2012 Altså har lge to ting ang. logmenter...

1: Man føgler jo slet ikke på samme måde med sine venners logmenter og ting når den er helt bunden. Før læste jeg alt først, nu...

2: jeg syntes ikke man skal kunne vælge alle på gnavergalleri, altså at følge med i deres, der kan jo godt være ting man kun skriver til sine venner, ved godt at man kan gå nd og kigge men det er noget andet end at følge med:7

Er virkelig virkelig ked at det nye design :((

• #405   7. jun 2012 Team Soulmate: Vi tager dit input om placeringen af statusbeskeder med videre.

Du har altid kunnet se alle statusopdateringer på den gamle "Logment"-forside, så der er faktisk ikke nogen forskel, udover, at det nu ligger på "Min konto"

Mvh. Rikke/GnaverGalleri

• #406   7. jun 2012 Vi har haft et lille upload i går, hvor vi har tilfæjet nogle nye ting.
    På forsiden har vi nu tilføjet grupper, og du kan vælge kun at se seneste emner fra de grupper, du er med i.

Ligeledes er det nu muligt at afspille Youtube-videoer i forumtråde - se blot her smiley

http://www.youtube.com/watch?v=wSFB2ytWJLQ

• #407   7. jun 2012 Sød video smiley

• #408   7. jun 2012 jeg mangler stadig en 'thumbs down' knap

• #409   7. jun 2012 Det samme her Sweet Leaf smiley

• #410   7. jun 2012 Nu er fejlen der ikke mere hos mig! Skønt!

• #411   7. jun 2012 Hvor ville det være trist med en tommel-ned knap. Jeg er 100 på det ville skabe mere negativ energi herinde end der er i forvejen.

Jeg kan ikke se hvordan nogle kan ønske en tommel-ned knap når det er = negativ stemning. Nogle brugere/mennesker er mere følsomme end andre så det vil sansynligvis ramme nogen hvis de blev bombarderet med dislikes.
    Jeg ville da heller ikke have det rart med at udtrykke min mening og skrive det jeg ved om et emne og så lige på en masse dislikes på det jeg skriver.

Ved godt at "det er en del af livet" og "kan man ikke klare at få tomler ned så kan man holde sin kæft", men synes nu alligevel ikke vi bør stræbe os efter at skabe mere negativ stemning end her er i forvejen.
    Denne side burde gerne være et sted folk kan have det rart - og der er mange der bestemt ikke synes det er rart at vide folk peger tomlerne ned omkring ens mening.

• #412   7. jun 2012 Noget andet er at med en dislike-knap så får personen kun at vide folk vender tomlen nedad. Ikke hvorfor.

Det er så nemt at dislike andre mennesker ved at trykke på en knap, og da der ikke gives begrundelse vil den pågældende person så bare sidde og spekulære over hvad der var så forkert i det personen skrev.

• #413   7. jun 2012 Når du skriver det på den måde C S Kan jeg godt se det smiley

• #414   7. jun 2012 Det er jo ikke anderledes end at folk trykker enig, men folk ved jo ikke hvorfor man er enig... Kan ikke helt se forskellen i det...

• #415   7. jun 2012 Er det det det her emne handler om? smiley
    (Utroligt man kan lave 3 det´er xD)

• #416   8. jun 2012 Jeg har lige en ting til designet smiley

Det kunne være rat at selve de at "logge ind" forgik på forsiden, istedet for at man skal til op i hjørnet og trykke log ind, og ind på en ny side og skrive sin kode smiley

• #417   10. jun 2012 Enig med Soulmate!

• #418   10. jun 2012 http://www.gnavergalleri.dk/fotoalbum/off_topic/12337-dumme_fejl_der_skal_rettes?status=1
    Jeg har oplevet denne fejl siden igår aftes som gør at jeg ikke kan klikke på bunden af siden hvilket gør det meget svært for mig at skrive indlæg og læste kommentare i gallerier så hjælp mig lige og få rettet denne fejl.
    Bruger morzilla firefox.

• #419   12. jun 2012 Der er mange af jer, der har efterlyst "Markér som læst"-knappen, og derfor er vi glade for at kunne fortælle at funktionen er tilbage. Den hedder nu"Fjern alle hændelser" og finder under "Beskeder" i toppen af siden.

Herudover er det nu også muligt at skrive statusbeskeder fra forsiden, samt at se bedømmelsesfordelingen og hvem der har stemt på ens gnaver, som man også kunne førhen.

Mvh. Rikke/GnaverGalleri

• #420   12. jun 2012 Søs H: Dit fotoalbum er slettet - betyder det, at du ikke længere har fejlen?

• #421   12. jun 2012 hvad med en 'like' til første indlæg i en tråd?
    Det er jo lidt øv, hvis man skal vente på at nogen er enige med TS før man kan give et thumbs up.

• #422   12. jun 2012 Ej hvor dejligt, at der er kommet en knap med "Fjern alle emner"! smiley

Ved ikke, om I arbejder på det, har glemt det, eller ikke lige tænkt over det, men tænkte på, om der kommer en knap, der hedder "Fjern alle emner" når man i boksen med nye hændelser har trykket "Vis alle nye hændelser"? For som det er normalt, kan man jo ikke se alle ens nye hændelser, når man bare ser dem i boksen, der popper frem, hvis der er mange. Så tænkte på, om den kom, når man er inde i det her, som er hvad jeg beskev:

https://lh5.googleusercontent.com/-KNI6pRHuVhg/T9ePCQZIBSI/AAAAAAAABng/1ivrCc1dX0M/s512/savn.jpg

smiley

• #423   12. jun 2012 Jeg kan slet ikke finde noget "Fjern alle emner" knap. Skal man logge ud og ind igen før det virker?

• #424   12. jun 2012 Jeg mangler stadigvæk at kunne FX vælge gnaver, og hvilken race jeg gerne vil søge på? er den der, eller er det fordi jeg ikke kan finde den LOL !

• #426   12. jun 2012 Lidt forskelligt:
    Når jeg bruger Internet Explorer 8 til at se siden i, er lange indlæg (så som dette), så længe om at loade, at jeg slet ikke kan begribe at det kan være rigtigt. Denne gang nåede jeg at overveje om min browser var frosset. Jeg sidder med en 100mbit forbindelse, og har ikke problemer med andre hjemmeside, og problemet er der ikke i Firefox...

• #427   12. jun 2012 Og der lavede jeg noget galt, for jeg var ikke færdig smiley (men jeg kunne se at den også er uforholdsmæssigt lang tid om at poste indlæg).

Jeg har for nylig (igår eller sådan noget) opdateret til en Firefox 12.
    Først var jeg begejstret fordi jeg kunne få lov at poste i et indlæg fra min Firefox, men glæden var kort. Hvis en tråd bliver for lang, er der stadig rod med boksene i bunden, så det er umuligt at skrive et svar.

Her ud over oplever jeg, at den streg der deler indlæg rundt op på siden, af og til mangler i Firefox. Jeg kan prøve at tage et screenshot af det, hvis det har interessem.
    Det gør hele siden lidt uoverskuelig at se på, når man ikke kan se f.eks. opdeling af 2 tråde ude i oversigten.

• #428   12. jun 2012 Det jeg mente om at søge i forskellige gnavere var faktisk at hvis jeg søgte på kanin, så ville jeg gerne vælge hvilken race kanin, FX REX eller DVÆRGVÆDDER eller LØVEHOVEDE. det kan man jo på hunde/kattegalleri

• #429   20. jun 2012 Vi har i dag haft et upload, hvor der er blevet ændret på en del funktioner efter jeres tilbagemeldinger.

Generelt har der været et problem med at få overblik i grupperne, og det problem har vi prøvet at løse. Det er f.eks. nu muligt at se om gruppen er åben eller lukket (markeret med en hængelås), man kan igen gå til gruppens forside, når man er i en given tråd, og generelt skulle det gerne være lettere at se, om man er i forum eller gruppeforum. Der har ligeledes været et problem med søgefunktionen på gruppeforsiden, hvor man ikke kunne finde sine egne gruppen, men derimod stod til at være medlem af andre. Denne fejl er også rettet, og funktionen fungerer igen efter hensigten.

Der har også været en del tilbagemeldinger omkring udfordringer. Også her er der rettet en del småfejl, herunder muligheden for at "Se næste udfordring", Derudover har flere kommenteret på antallet af tilgængelige udfordringer, som har været sat ned. Dette er nu tilbage til det gamle niveau igen. Man kan ligeledes se sine pokaler og medaljer i selve galleriet.

Til sidst skal nævnes at bedømmelsesfordelingen er tilbage igen - samt muligheden for at se, hvem der har afgivet stemmen.

Herudover er der rettet diverse småfejl, men vi hører selvfølgelig stadig gerne om ting, der ikke fungerer, hvis I skulle opleve dette.

• #430   20. jun 2012 Pia: Vi har kigget på dit problem og fundet løsningen. Det vil blive rettet ved næste upload smiley

Mvh. Rikke/GnaverGalleri

• #431   20. jun 2012 Har længe savnet at kunne se stemmerne, men så snart jeg trykker på stemmefordeling ved f.eks. min kanin Unknown Star, står der at der er en teknisk fejl..

• #432   20. jun 2012 Nørrevang: Det kigger vi på med det samme smiley

• #433   20. jun 2012 Dejligt :).

• #434   28. jun 2012 Vi har netop haft et upload, hvor vi har ændret udseendet på sektionsforsiderne markant. Vi har forsøgt at gøre overblikket bedre ved at koncentere indholdet om den specifikke forside - på Galleriforsiden, er de gallerierne, der er i fokus osv.

Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.

Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.

Vi håber I bliver glade for disse ændringer.

Mvh.Rikke/GnaverGalleri smiley

• #435   28. jun 2012 Alt alt for mørkt

Bedre i lavede så man selv kunne vælge den mørke eller den lyse udgave.

• #436   28. jun 2012 Hold da op sortfod.
    Før var det for lyst, og nu for mørk *ruller øjne*

Jeg syntes det er alt for nice Rikke!
    Super fedt, tak fordi i gad at lytte til os (besværlige) brugere.

• #437   28. jun 2012 Jeg har aldrig ytret det var for lyst.

Og jeg har da lov til at ytre hvad jeg mener. Og netop fordi man ikke kan stille alle tilfredse så var det da en bedre ide at lave så man selv kan vælge mellem det lyse eller det mørke.

Hvorfor skal der lyttes til dem som synes det lyse var for lyst, men ikke til os som mener det nye er for mørkt?

Så gider du lige.

• #438   28. jun 2012 Det var vel heller ikke anderledes da det lyse var på der var også en del der mente det var for lyst..

Sådan er livet, folks smag er ikke ens. Derfor de fleste fora på nettet har mere end 1 farve variation som brugeren så selv kan vælge. Hvilket der også burde kunne laves her, hvis man vil.

• #439   28. jun 2012 Og forresten hvorfor dukker denne tråd ikke op under seneste indlæg under forum emner på forsiden i takt med der bliver skrevet i tråden? Ligesom alle de andre tråde ?

• #440   28. jun 2012 Sortfod: det gør den da også smiley

- Jeg synes siden er fin, men er også ny herinde, så har ikke se det gamle udseende

• #441   28. jun 2012 Jeg synes det er super fint! Godt arbejde!! smiley
    I starten synes jeg det var meget rodet, men har vænnet mig til det nu smiley

• #442   28. jun 2012 Det er jo ikke mørkere end det var før...

Jeg synes det er rart I er gået videre med forslaget! smiley

• #444   28. jun 2012 Det nye layout får det til at køre endnu mere ringe i min browser, end den tidligere version.
    Og så er jeg enig i at det er blevet meget mørkt i toppen...

• #445   28. jun 2012 Nu gider jeg helt ærligt snart ikke være her mere.

Når jeg vil ind i forum, er den en evighed om at loade. Hvis jeg vil ind på forsiden er det samme problem, mens jeg lynhurtigt kommer til både marked og galleri.
    I har stadig ikke fikset det med sidevisninger, og jeg har en grim vane med at glemme at jeg skal klikke på den der "til bunden", men hvis indlæget er så langt som dette, skal jeg alligevel scrolle, og så hakker skidtet så meget, at jeg ender flere indlæg under (jaja, jeg er utålmodig), og der er ikke en "til bunden/til toppen" efter f.eks. 10 indlæg.

Så har i fået en "dagens bedste".
    Ja, det er en sød ide, og det er bestemt ikke for at hakke på vedkommende der er på forsiden - men hvad pokker bestiller en sugar glider her inde?

Nu må I altså snart tage jer sammen.
    Enten må i røvrende os, der har betalt for at være på et gnavergalleri, og så få ændret det til et smådyrsgalleri, ellers må i få lavet et generelt galleri til alle de dyr der mangler her inde.

Det her er simpelthen ved at være helt til grin.

• #447   29. jun 2012 Og hvis I nu gør som Cecilie B siger, så ved jeg at det er til at lave det på en sådan måde, at man relativt nemt kan splitte det ud i andre gallerier, hvis det skulle vise sig at der f.eks. er en overvægt af krybdyr.

• #448   29. jun 2012 Jeg har ikke noget imod at ildere er kommet på gnavergalleri men jeg syntes folk skal tænke lidt over hvilke billeder de ligger ind. Det billede af en ilder der spiser en kanin kan godt virke meget "stødene" på især kaninfolk og små børn smiley

Syntes det nye gnavergalleri er okay efter at have vænnet mig til det. I starten var det virkelig rodet og sådan men er nu ved at blive meget glad for det. Syntes det er godt det er blevet mørkere! Det er meget rare at se på smiley

• #449   29. jun 2012 Hvor mange fodre så også lige ildere med genkendelige kaniner?

Må man så heller ikke vise en rotte spise en melorm?

• #450   29. jun 2012 Tror ikke de fleste syntes melorme er søde og har dem som kæledyr smiley

Men kan godt forstå din tankegang smiley

• #453   29. jun 2012 det kan være et tilfælde men jeg syntes det er MEGET lang tid om at loade efter det har skiftet farve og hvad ændringer i ellers har lavet... ? er det bare mig?

• #454   30. jun 2012 Susan:
    Nope, der sidder nogle paphatte der inde, der bruger for meget tid på "bling bling" og for lidt tid på at få koden til at kører som den skal.

• #455   30. jun 2012 Jeg har problemer med at loade billederne i gallerierne i hvert fald.

• #456   1. jul 2012 Må da indrømme jeg lige skulle vænne mig til det nye design, men jeg synes faktisk det er blevet ret fedt :-)!

• #458   9. jul 2012 Jeg syntes designet er kedeligt og det er meget nedern med smileyerne(staves) smiley

Og noget af det værste er at der står med stor fed skrift Bazoom.Dk på alle billederne :((

Hvorfor skulle det egentlig laves om ?

Hilsen .Ida | Stald Rosbæk DK medlem.

• #459   9. jul 2012 P.S det med ildere på GG er altså meget mærkeligt !

• #460   9. jul 2012 *Furrytails* Pia N:
    Vi arbejder hele tiden på at gøre siden hurtigere. Er der stadig problemer med hastigheden?

“Dagens bedste” bliver valgt ud fra en udregning der tager højde for visninger og bedømmelser, så det er faktisk jer galleri-brugere der er med til at vælge det smiley - der er hele tiden nye på sektionsforsiderne til video og foto - måske de falder bedre i din smag idag? smiley

Susan S:
    Vi har haft lidt problemer med hastigheden de seneste dage, men det burde være langt bedre nu

• #464   12. jul 2012 Jeg er altså enig med potedask.
    Syntes også det er fedt at have dyrene i den rækkefølge man selv lyster.
    Men det er jo så slet ikke så stort et problem, men syntes det var federe før :).

• #467   6. aug 2012 Haha du har nok ret smiley

• #468   11. aug 2012 Har ikke læst andet end Gnavergalleri's første tråd herinde, og ingen andre ting. Men nu når, at VIP er blevet fjernet herinde og er nok lidt sent ude, men er aldrig online herinde mere., hvorfor skal vi så stadig betale for det, inde på Hestegalleri?? smiley

• #469   11. aug 2012 Vil jeg også gerne vide smiley

• #470   11. aug 2012 Jeg tror gallerierne er meget forskellige.
    På et af galleriene er der for eksempel heller ikke "Jeg er enig" knappen, jeg mener det er hundegalleri? eller hestegalleri? smiley

• #471   11. aug 2012 Der er "Jeg er enig"-knap på både Hunde-, heste- og kattegalleri.

• #472   11. aug 2012 Fordi VIP - så vidt jeg har forstået det - aldrig har haft den samme betydning her inde, som det har hos hestene...

• #473   12. aug 2012 VIP har altid været gratis herinde smiley
    Og da jeg oprettede mig inde på Hestegalleri for en del år siden, var VIP også helt gratis. Men så efter nolge år, skulle man lige pludslig betale for det, og hvis ikke man var VIP kunne man ikke oprette annoncer. Og så senere hen, kom der også betaling, for at ligge videoklip derind smiley

• #474   13. aug 2012 Jeg kommer med et forslag jeg håber I vil tage op smiley
    Man kan jo "like" indlæg i forum - fx dette og alle de andres. Men hvorfor kan man ikke "like" det første indlæg i tråden? Altså det som trådstarter skriver? Det savner jeg en del - på alle dyregallerierne smiley

• #475   13. aug 2012 Har ærligt ikke læst alle indlæg igennem, men hvad skal den orange boks dog til for, når man har svaret på et indlæg, godkendt en gnaver eller noget som helst andet. Ofte står det der jo i forvejen og man kan jo se at ens indlæg popper op. Synes virkelig den er i vejen!

• #476   2. dec 2012 Savner det gammle look

Kommentér på:
Velkommen til det nye GnaverGalleri!

Annonce