Velkommen til det nye GnaverGalleri! {{forumTopicSubject}}
Velkommen til det nye GnaverGalleri!
Vi har arbejdet længe på at opdatere siden, og har haft fokus på nyt udseende, større brugervenlighed og overblik (..selvom du måske ikke føler det sådan fra starten, da nogle ting er flyttet ).
Af forbedringer kan bl.a. nævnes:
- Endnu større billeder
En ny fed billedvisning i fuldskærm er lanceret, og gør oplevelsen endnu bedre. Vær opmærksom på om dine billeder er lagt op i tilstrækkelig høj opløsning, så de ikke kun fylder lidt af skærmbilledet.
- Markedet er forbedret
Navigér lettere rundt i kategorierne grundet ny søgeteknologi!
Det er også muligt at se annoncers billeder i stort format.
Erhvervsannoncering er nu mulig. Har du et firma, og ønsker at annoncere, opretter du blot en annonce som vanligt og vælger ”erhvervskunde”. Se mere om reglerne herfor i brugerbetingelserne.
- Lige nu på GnaverGalleri
Nu kan du følge med, hvor det sker! Se hvad andre brugere skriver, de videoer eller billeder de uploader eller de annoncer de indrykker i samme sekund som det uploades..
- Mine forumemner
Se dine egne forumemner under "Mit indhold" på "Min konto",uanset om der er oprettet abonnement eller ej. På "Min offentlige profil" kan andre brugere ligeledes se, hvilke indlæg du har oprettet.
- Statusbeskeder
Logmenter har skiftet navn til statusbeskeder. Du finder statusbeskeder under "Min konto", hvor du kan vælge om du vil se statusbeskeder fra alle brugere - eller kun fra dine venner.
- Nemmere adgang til mange flere features og indhold
Det er nu muligt at oprette videoer og fotoalbum, selvom du ikke har en gnaver oprettet. De forskellige abonnementstyper er væk, og når din profil er aktiveret har du adgang til alle features – Også det der tidligere krævede VIP-abonnement.
Der er sammen med det nye design kommet en del features, som I brugere har efterspurgt. I forum er det nu muligt at bruge smileys; og vi har tilføjet en "Jeg er enig"-knap. Det ligeledes muligt at se dine egne forumemner og svar på "Min konto", du kan flytte på billeder i fotoalbums - generelt er der mange små ændringer, som vi håber I bliver glade for.
Vigtigt for dig som bruger!
- Login – Opdatér din emailadresse!
Du skal fremover skal logge ind med sin e-mailadresse samt kodeord – og dermed bortfalder brugernavnet. Tjek derfor om din e-mailadresse fortsat er gyldig!
-Tjek ’Min konto’ og dit nickname
Når du opdaterer dine oplysninger, vil du se et indtastningsfelt til dit navn, samt et til dit ”nick”. Kun dit nick anvendes når du opretter indhold på siden. Hvis du ikke vælger et nick, vil det automatisk bestå af dit fornavn og første bogstav af dit efternavn.
Du skal oplyse postnummer og køn. Derved kan vi give dig mere relevante anbefalinger og annoncer, og din profil fremstår som mere troværdig for andre brugere.
-Opdatering af brugerbetingelser kræver din accept
Vi har opdateret vores brugerbetingelser. Der er flere ændringer og du bør derfor ved første login på den nye side læse dem grundigt igennem (og acceptere hvis du fortsat vil bruge siden:)
Vi håber at du synes godt om det nye GnaverGalleri, men ved også at det for mange vil være ”forstyrrende”. Vi lover derfor at vi vil gøre vores bedste med at tilrette fejl i en fart og tage positivt imod alle henvendelser i vores support: www.gnavergalleri.dk/faq
God fornøjelse
Med venlig hilsen GnaverGalleri
feb 2011
Følger: 19 Følgere: 19 Gnavere: 2 Emner: 22 Svar: 80
feb 2011
Følger: 37 Følgere: 35 Gnavere: 7 Emner: 19 Svar: 120
feb 2011
Følger: 1 Følgere: 29235 Emner: 30 Svar: 64
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
jul 2010
Følger: 7 Følgere: 7 Gnavere: 2 Emner: 23 Svar: 95
Hvor er min filter-liste
Mine bedømmelser hvor jeg kan se hvem der har bedømt og hvad de har bedømt.
Så mangler jeg "mine grupper" knappen, så jeg kan se alle mine grupper.
Og ja i det heletaget syntes jeg det er meget forvirrende, dog bruger jeg ikke min gnavergalleri så meget med jeg FRYGTER så meget den dag det kommer på hestegalleri. For syntes hverken det er til at finde hoved eller hale i
jul 2010
apr 2010
Følger: 224 Følgere: 309 Gnavere: 5 Emner: 194 Svar: 5.354
Det foregår på præcis samme måde som ved det gamle
jul 2010
Nåhh tak, nu fandt jeg det meste af det
feb 2011
maj 2010
Følger: 17 Følgere: 88 Gnavere: 5 Emner: 79 Svar: 4.006
Furrytails: Som skrevet for et par indlæg siden, så kommer den funktion tilbage
Jægergaarden: Hvilken browser anvender du - IE8? Har du mulighed for at tage et screenshot af fejlen?
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
Og det er ikke fordi din sendknap er dækket af et andet element på siden?
Hamsterville: Vi har med vilje fjernet funktionen, hvor man kan se, hvem der har stemt hvad på ens gnaver. Mht. bedømmelsesfordelingen, så regner vi med at den kommer tilbage.
Listen over hvem, man har på filterlisten kommer også tilbage.
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
sep 2011
Følger: 11 Følgere: 9 Emner: 52 Svar: 414
apr 2010
Følger: 63 Følgere: 63 Emner: 21 Svar: 675
Selvom jeg fjerner fluebenet i samtlige tråde jeg tidligere har skrevet i, så blir de ved med at poppe op ved nye henvendelser - også selvom jeg IKKE har skrevet i tråden efter jeg fjernede fluebenet.
Det er enormt irriterende!
apr 2010
Hvis man trykker på det, kan man fravælge at følge tråden mere
apr 2010
Man følger jo emnet automatisk. Men selvom jeg fravælger at følge emnet, så hjælper det ikke.
Det er som om den ikke "gemmer" at jeg har fjernet fluebenet.
apr 2010
nov 2010
Følger: 14 Følgere: 14 Gnavere: 2 Emner: 5 Svar: 83
jul 2010
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 12 Svar: 2.261
maj 2010
Kunne man ikke overveje at lave en ekstra kasse, når man vil oprette et indlæg, hvor der står "Dyreart".
Så kan det automatisk blive tilføjet til overskriften, og der vil ikke være det - ret store - irritations moment med at man ikke aner hvilket dyr et indlæg andler om.
apr 2010
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
apr 2010
Kan det ikke gøres sådan at man selv kan bestemme rækkefølgen på ens annoncer, præcis som man kan ved gnavere ?
Synes virkelig det er træls det er ens ældst som bliver vidst øverst!
jul 2010
det med sygdom, kan du da bare oprette en gruppe om
det er der inde på HG og den har over 3000 medlemmer
apr 2010
jul 2010
hmm sådan har jeg aldrig tænkt på det før
men hvis ikke de opretter det, kan du jo lave en gruppe
maj 2010
Personligt er jeg ikke specielt begejstret for de grupper.
Der er vanvittigt mange næsten identiske grupper... Og hvis jeg skal være helt ærlig, så ville jeg ikke melde mig ind i en gruppe om generel sygdom, for den mulighed at et indlæg hver måned skulle indeholde chinchillaer.
Det er trods alt lidt anderledes for heste. Der er ikke så mange dyr at vælge imellem. Jeg går ikke ud fra, at der pludselig er en der spørger ind til en syg impala...?!
jul 2010
og ja de der ens grupper er bare rigtig irreterende, det bøvler vi meget med på HG syntes jeg ;(
jul 2011
Følger: 88 Følgere: 82 Gnavere: 12 Emner: 8 Svar: 42
apr 2010
Nu har jeg fx fravalgt at følge dette emne... bumbum... 7-8 gange efterhånden!
apr 2010
Hvordan afmelder du abonnementer? Gør du det via "Min konto" - "Abonnementer" eller i den pågældende tråd, ved at klikke på "Følg dette emne", og trykke "slet abonnement". Har du prøvet begge dele? Og er det alle forumemner?
Hvis ja, så vil vi meget gerne have tilsendt links på de tråde, hvor det ikke virker.
CS: Det samme gælder dit problem.
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
feb 2011
1: Man føgler jo slet ikke på samme måde med sine venners logmenter og ting når den er helt bunden. Før læste jeg alt først, nu...
2: jeg syntes ikke man skal kunne vælge alle på gnavergalleri, altså at følge med i deres, der kan jo godt være ting man kun skriver til sine venner, ved godt at man kan gå nd og kigge men det er noget andet end at følge med:7
Er virkelig virkelig ked at det nye design :((
Du har altid kunnet se alle statusopdateringer på den gamle "Logment"-forside, så der er faktisk ikke nogen forskel, udover, at det nu ligger på "Min konto"
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
På forsiden har vi nu tilføjet grupper, og du kan vælge kun at se seneste emner fra de grupper, du er med i.
Ligeledes er det nu muligt at afspille Youtube-videoer i forumtråde - se blot her
http://www.youtube.com/watch?v=wSFB2ytWJLQ
aug 2011
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
aug 2011
feb 2011
apr 2010
Jeg kan ikke se hvordan nogle kan ønske en tommel-ned knap når det er = negativ stemning. Nogle brugere/mennesker er mere følsomme end andre så det vil sansynligvis ramme nogen hvis de blev bombarderet med dislikes.
Jeg ville da heller ikke have det rart med at udtrykke min mening og skrive det jeg ved om et emne og så lige på en masse dislikes på det jeg skriver.
Ved godt at "det er en del af livet" og "kan man ikke klare at få tomler ned så kan man holde sin kæft", men synes nu alligevel ikke vi bør stræbe os efter at skabe mere negativ stemning end her er i forvejen.
Denne side burde gerne være et sted folk kan have det rart - og der er mange der bestemt ikke synes det er rart at vide folk peger tomlerne ned omkring ens mening.
apr 2010
Det er så nemt at dislike andre mennesker ved at trykke på en knap, og da der ikke gives begrundelse vil den pågældende person så bare sidde og spekulære over hvad der var så forkert i det personen skrev.
aug 2011
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.102
jan 2012
Følger: 44 Følgere: 57 Gnavere: 17 Emner: 8 Svar: 407
(Utroligt man kan lave 3 det´er xD)
feb 2011
Det kunne være rat at selve de at "logge ind" forgik på forsiden, istedet for at man skal til op i hjørnet og trykke log ind, og ind på en ny side og skrive sin kode
aug 2011
jan 2012
Følger: 4 Følgere: 4 Gnavere: 5 Emner: 10 Svar: 382
Jeg har oplevet denne fejl siden igår aftes som gør at jeg ikke kan klikke på bunden af siden hvilket gør det meget svært for mig at skrive indlæg og læste kommentare i gallerier så hjælp mig lige og få rettet denne fejl.
Bruger morzilla firefox.
Herudover er det nu også muligt at skrive statusbeskeder fra forsiden, samt at se bedømmelsesfordelingen og hvem der har stemt på ens gnaver, som man også kunne førhen.
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Det er jo lidt øv, hvis man skal vente på at nogen er enige med TS før man kan give et thumbs up.
apr 2010
Følger: 94 Følgere: 82 Gnavere: 1 Emner: 82 Svar: 1.278
Ved ikke, om I arbejder på det, har glemt det, eller ikke lige tænkt over det, men tænkte på, om der kommer en knap, der hedder "Fjern alle emner" når man i boksen med nye hændelser har trykket "Vis alle nye hændelser"? For som det er normalt, kan man jo ikke se alle ens nye hændelser, når man bare ser dem i boksen, der popper frem, hvis der er mange. Så tænkte på, om den kom, når man er inde i det her, som er hvad jeg beskev:
https://lh5.googleusercontent.com/-KNI6pRHuVhg/T9ePCQZIBSI/AAAAAAAABng/1ivrCc1dX0M/s512/savn.jpg
apr 2010
apr 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 212
maj 2010
Når jeg bruger Internet Explorer 8 til at se siden i, er lange indlæg (så som dette), så længe om at loade, at jeg slet ikke kan begribe at det kan være rigtigt. Denne gang nåede jeg at overveje om min browser var frosset. Jeg sidder med en 100mbit forbindelse, og har ikke problemer med andre hjemmeside, og problemet er der ikke i Firefox...
maj 2010
Jeg har for nylig (igår eller sådan noget) opdateret til en Firefox 12.
Først var jeg begejstret fordi jeg kunne få lov at poste i et indlæg fra min Firefox, men glæden var kort. Hvis en tråd bliver for lang, er der stadig rod med boksene i bunden, så det er umuligt at skrive et svar.
Her ud over oplever jeg, at den streg der deler indlæg rundt op på siden, af og til mangler i Firefox. Jeg kan prøve at tage et screenshot af det, hvis det har interessem.
Det gør hele siden lidt uoverskuelig at se på, når man ikke kan se f.eks. opdeling af 2 tråde ude i oversigten.
apr 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 12 Svar: 212
Generelt har der været et problem med at få overblik i grupperne, og det problem har vi prøvet at løse. Det er f.eks. nu muligt at se om gruppen er åben eller lukket (markeret med en hængelås), man kan igen gå til gruppens forside, når man er i en given tråd, og generelt skulle det gerne være lettere at se, om man er i forum eller gruppeforum. Der har ligeledes været et problem med søgefunktionen på gruppeforsiden, hvor man ikke kunne finde sine egne gruppen, men derimod stod til at være medlem af andre. Denne fejl er også rettet, og funktionen fungerer igen efter hensigten.
Der har også været en del tilbagemeldinger omkring udfordringer. Også her er der rettet en del småfejl, herunder muligheden for at "Se næste udfordring", Derudover har flere kommenteret på antallet af tilgængelige udfordringer, som har været sat ned. Dette er nu tilbage til det gamle niveau igen. Man kan ligeledes se sine pokaler og medaljer i selve galleriet.
Til sidst skal nævnes at bedømmelsesfordelingen er tilbage igen - samt muligheden for at se, hvem der har afgivet stemmen.
Herudover er der rettet diverse småfejl, men vi hører selvfølgelig stadig gerne om ting, der ikke fungerer, hvis I skulle opleve dette.
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
Mvh. Rikke/GnaverGalleri
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
apr 2010
Følger: 52 Følgere: 98 Gnavere: 52 Emner: 63 Svar: 1.481
Samtidig har vi forsøgt at gøre sektionsforsiderne mere interessante for brugerne ved at finde relevant indhold, som f.eks populære søgninger, der viser hvad flest brugere søger på for tiden, under videoklip og fotoalbum kan du se eksempler på oprettet indhold fra dit område, samt hvem der har oprettet mest i denne uge, og på Galleriforsiden, kan du se dagens bedste galleri.
Derudover er det nu muligt, at redigere i sine forumindlæg - hvis du opretter et forumemne har du 15 min til at redigere indlægget efter oprettelse - er det et svar i et forumemne har du 5 minutter.
Vi håber I bliver glade for disse ændringer.
Mvh.Rikke/GnaverGalleri
jul 2010
Bedre i lavede så man selv kunne vælge den mørke eller den lyse udgave.
jan 2012
Følger: 148 Følgere: 144 Gnavere: 2 Emner: 104 Svar: 1.189
Før var det for lyst, og nu for mørk *ruller øjne*
Jeg syntes det er alt for nice Rikke!
Super fedt, tak fordi i gad at lytte til os (besværlige) brugere.
jul 2010
Og jeg har da lov til at ytre hvad jeg mener. Og netop fordi man ikke kan stille alle tilfredse så var det da en bedre ide at lave så man selv kan vælge mellem det lyse eller det mørke.
Hvorfor skal der lyttes til dem som synes det lyse var for lyst, men ikke til os som mener det nye er for mørkt?
Så gider du lige.
jul 2010
Sådan er livet, folks smag er ikke ens. Derfor de fleste fora på nettet har mere end 1 farve variation som brugeren så selv kan vælge. Hvilket der også burde kunne laves her, hvis man vil.
jul 2010
jun 2012
Følger: 11 Følgere: 11 Gnavere: 11 Emner: 263 Svar: 3.868
- Jeg synes siden er fin, men er også ny herinde, så har ikke se det gamle udseende
jun 2012
Følger: 70 Følgere: 71 Emner: 49 Svar: 1.484
I starten synes jeg det var meget rodet, men har vænnet mig til det nu
apr 2010
Jeg synes det er rart I er gået videre med forslaget!
maj 2010
Og så er jeg enig i at det er blevet meget mørkt i toppen...
maj 2010
Når jeg vil ind i forum, er den en evighed om at loade. Hvis jeg vil ind på forsiden er det samme problem, mens jeg lynhurtigt kommer til både marked og galleri.
I har stadig ikke fikset det med sidevisninger, og jeg har en grim vane med at glemme at jeg skal klikke på den der "til bunden", men hvis indlæget er så langt som dette, skal jeg alligevel scrolle, og så hakker skidtet så meget, at jeg ender flere indlæg under (jaja, jeg er utålmodig), og der er ikke en "til bunden/til toppen" efter f.eks. 10 indlæg.
Så har i fået en "dagens bedste".
Ja, det er en sød ide, og det er bestemt ikke for at hakke på vedkommende der er på forsiden - men hvad pokker bestiller en sugar glider her inde?
Nu må I altså snart tage jer sammen.
Enten må i røvrende os, der har betalt for at være på et gnavergalleri, og så få ændret det til et smådyrsgalleri, ellers må i få lavet et generelt galleri til alle de dyr der mangler her inde.
Det her er simpelthen ved at være helt til grin.
maj 2010
apr 2010
Følger: 113 Følgere: 106 Gnavere: 18 Emner: 114 Svar: 1.108
Syntes det nye gnavergalleri er okay efter at have vænnet mig til det. I starten var det virkelig rodet og sådan men er nu ved at blive meget glad for det. Syntes det er godt det er blevet mørkere! Det er meget rare at se på
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.995
Må man så heller ikke vise en rotte spise en melorm?
apr 2010
Men kan godt forstå din tankegang
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
maj 2010
Nope, der sidder nogle paphatte der inde, der bruger for meget tid på "bling bling" og for lidt tid på at få koden til at kører som den skal.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
apr 2010
Følger: 29 Følgere: 30 Gnavere: 7 Emner: 16 Svar: 28
jun 2010
Følger: 56 Følgere: 52 Gnavere: 4 Emner: 26 Svar: 109
Og noget af det værste er at der står med stor fed skrift Bazoom.Dk på alle billederne :((
Hvorfor skulle det egentlig laves om ?
Hilsen .Ida | Stald Rosbæk DK medlem.
jun 2010
Følger: 56 Følgere: 52 Gnavere: 4 Emner: 26 Svar: 109
Vi arbejder hele tiden på at gøre siden hurtigere. Er der stadig problemer med hastigheden?
“Dagens bedste” bliver valgt ud fra en udregning der tager højde for visninger og bedømmelser, så det er faktisk jer galleri-brugere der er med til at vælge det - der er hele tiden nye på sektionsforsiderne til video og foto - måske de falder bedre i din smag idag?
Susan S:
Vi har haft lidt problemer med hastigheden de seneste dage, men det burde være langt bedre nu
jan 2012
Syntes også det er fedt at have dyrene i den rækkefølge man selv lyster.
Men det er jo så slet ikke så stort et problem, men syntes det var federe før :).
nov 2011
Følger: 33 Følgere: 29 Gnavere: 8 Emner: 48 Svar: 234
apr 2010
Følger: 724 Følgere: 685 Gnavere: 4 Emner: 4 Svar: 35
apr 2010
jan 2012
På et af galleriene er der for eksempel heller ikke "Jeg er enig" knappen, jeg mener det er hundegalleri? eller hestegalleri?
apr 2010
maj 2010
apr 2010
Følger: 724 Følgere: 685 Gnavere: 4 Emner: 4 Svar: 35
Og da jeg oprettede mig inde på Hestegalleri for en del år siden, var VIP også helt gratis. Men så efter nolge år, skulle man lige pludslig betale for det, og hvis ikke man var VIP kunne man ikke oprette annoncer. Og så senere hen, kom der også betaling, for at ligge videoklip derind
apr 2010
Man kan jo "like" indlæg i forum - fx dette og alle de andres. Men hvorfor kan man ikke "like" det første indlæg i tråden? Altså det som trådstarter skriver? Det savner jeg en del - på alle dyregallerierne
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
apr 2010
Følger: 62 Følgere: 64 Gnavere: 8 Emner: 42 Svar: 100
Velkommen til det nye GnaverGalleri!