1.183 visninger
|
Oprettet:
Hjælp til klipning af kløer i 6500 (marsvin) {{forumTopicSubject}}
Vi har nu tre marsvin, og vi kan ikke selv klippe deres kløer. Vi har prøvet, men jeg sveder som en gammel gris, og bliver så frygtelig nervøs. Den ene er sur og brummer og klapper tænder af os, den anden er sød og mild, men noget urolig, og den sidste er en ung sød vildbasse. Den ældste har nogle underlige kløer der drejer rundt, og er meget svære at klippe.
Vi søger efter en der vil komme hjem til os og klippe dem. Meget gerne i en fast ordning eller en der måske kan lære os det. Vi bor i Nustrup i 6500. Min mand vil gerne hente og bringe dig, hvis du ikke bor for langt væk.
Hjælp ;O)
aug 2011
Følger: 57 Følgere: 67 Gnavere: 8 Emner: 87 Svar: 2.013
mar 2012
Følger: 15 Følgere: 22 Gnavere: 1 Emner: 93 Svar: 4.241
tilbage til topic: de fleste dyrehandlere gør det gerne, men de skal tit lige ha en 50ér for det...man kunne måske også lige ringe til det lokale dyrehospital og spørge om en sygeplejeske eller sekretær der kunne vise en det, det behøver jo ikke at være en dyrlæge med lang udd for at lære en person sådan noget?
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
mar 2012
maj 2010
mar 2012
dec 2011
Følger: 1 Emner: 5 Svar: 10
Det er godt nok en skam i bor så langt væk.
Vi har fået klippet dem ved dyrlægen, men det var ikke en god oplevelse. Han var ikke meget bedre en vi er, og jeg skulle stå og holde dem mens han klippede, og jeg var hele tiden bange for at tabe dem, og der er jo et pænt stykke ned når man står op :O( Han virkede ikke sikker, men det kan være min nervøsitet smittede af.
Nu har vi i fået tid ved en anden dyrlæge på mandag, og jeg håber det går bedre, men jeg tror aldrig jeg bliver rigtig tryg ved det.
Den ældste og sure gris, stresser meget når vi skal til dyrlæge, derfor kunne det være rart hvis det kunne være hjemme hos os. Der slapper jeg nok også lidt mere af.
Jeg har også lavet en annonce på gul og gratis, så jeg håber at finde en.
Vi betaler gerne for det, og havde slet ikke tænkt på at nogen ville hjælpe uden betaling, så jeg er helt bestemt positiv overrasket :O)
maj 2010
Og nej, det er ikke kun for studerende til at tjene ekstra penge.
Jeg kan da bla fortælle, at jeg var inde og kigge og en af de personer der står til at være i gang med at opføre en opgave for en anden faktisk er min matematiklærer og han er altså ikke studerende mere.
Et af de eksempler der har været givet i radioen i forbindelse med siden var feks en ældre pensionist der havde brug for hjælp til havearbejde. Han havde ikke ret mange penge, men tilbød et måltid mad som betaling for det. Og der kom en og ordnede det for ham, fordi der findes folk i Danmark som gerne hjælper andre uden nødvendigvis at skulle have penge for det.
mar 2012
Hjælp til klipning af kløer i 6500 (marsvin)