{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Service stiga håndplæneklipper 1.500 kr.
  • VVS opgave 1.500 kr.
  • Fikse dørhåndtag i terrassedør 800 kr.
  • Skift af udløbs ventil i toilet 850 kr.
  • Tv ophæng 500 kr.
  • Samle Ikea sofa 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tynd mave?(kanin)
  • > Simse <
    > Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 97 Følgere: 140 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.130
    #1   25. mar 2012 Du overveje om du fodre den rigtigt, eller tage den til dyrlæge.

• #3   25. mar 2012 Hun har fået det samme foder i lang tid og de får næsten en hel pakke/ halv sæk hø hver, men kan se om jeg ikke kan få tid til at tage til dyrelægen i løbet af næste uge hvis hun stadig har tynd mave;-)

• #4   25. mar 2012 Jeg ville råde dig til at tage til dyrlægen.

• #5   26. mar 2012 en mulighed er zoolac, som er bakterier som stabiliserer maven. men det må ikke gives hvis dyret er dehydreret.
    og af hvad jeg ved af så skal alt der hedder kraftfoder væk fra kaninen, så den kun har hø og vand, og så zoolac 3 gange om dagen.
    men nu er jeg ikke dyrlæge, så hvis der ikke har været foderskift eller andet, er det en god ide at få det undersøgt.

• #6   26. mar 2012 Hvis kaniner får diare, så kan det være ret alvorligt. Det kan de dø af, hvis der ikke bliver taget hånd om det.
    Så ja, alt kraftfoder væk og så vand, hø og halm. Og så et smut til dyrlæge.
    Du skriver den tit har tynd mave? Det kunne tyde på den får for meget kraftfoder på daglig basis. Så spiser den ikke det af sin bløde afføring som den skal, og det kan så hænge i enden på kaninen.

Kommentér på:
Tynd mave?(kanin)

Annonce