Kanin og rampe Kanin og rampe
Jeg vil bare lige høre hvad i synes... Hvordan skal man lære sin kanin at gå på rampe. Prøvede hele dagen igår med godbidder og at lokke den op på den. Men begynder snart at tro at den eneste måde hun lærer at man kan bruge den er at sætte hende på den og så må hun finde ud af at komme op eller ned. Hvad synes i ?
apr 2011
Følger: 57 Følgere: 81 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 162
Men jeg sætter dem foran dem, for det meste er de bare gået op af den , fordi de har trapper i deres bur( 2 etager) men hvis de ikke vil sp har jeg sat dem foran den, og ladet dem kigge på den. Hvis de bare sidder stille og kigger sÅ har jeg sat dem lidt op på rampen, også går de for det meste frem. Meb som du skriver, så prøv at sæt den op på rampen og lad den gå den vej den vil
Hvis der er noget den rigtig godt kan lide så lig det på den anen side også hvis den at der kun er en vej over til maden og det er gennem rampen.
Nu ved jeg ikke hvad det er for en rampe men hvis det er sådan en man kan tage af så lig den på jorden og lad den gå over den, over sæt den måske lidt over jorden, sp den lærer at der er lidt mellem rum fra jorden
Stave fejl er gratis
Skrev på iPod
mar 2012
Følger: 5 Følgere: 4 Gnavere: 8 Emner: 9 Svar: 37
apr 2011
Følger: 57 Følgere: 81 Gnavere: 6 Emner: 27 Svar: 162
mar 2012
mar 2012
Det er den samme rampe
Kanin og rampe