{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

kilder til hjemmeside , kanin. {{forumTopicSubject}}

på alle hjemmesider står der copyright. men har de det? det skal jo være en form af kunst man skal lave uden at have fået information af andre. en anden ting er at alle kanin avleres hjemmesider liner hinandens. beskylder hinanden for at have copyrightet fra den ene og anden? men sagen er den at der er sgu ikke særlig meget at skrive forskelligt om kaniner og self. kommer de så til at line hinandens. der er rigtig meget fnidder om det rundt omkring og er godt træt af det. så kan avlere ikke bare se dem selv og sige har jeg oplevet alt det jeg skriver selv? har jeg læst det i en bog? for hvis man ikke har oplevet det hele selv og skrevet om det uden nettet eller bøger har man da kontakt forfatteren ovs. derfor synes jeg man bare skal slappe af og hvis man synes noget er taget fra en så sige nå, der var en der gad høre på mig. - ja undskyld men det skulle ud (:

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kilder til hjemmeside , kanin.
  • #1   15. mar 2012 præcis! jeg blev beskyldt for at have gjort det. havde mødt kvinden 1 gang på en udstilling også havde hun skrevet i min gæstebog jeg havde taget noget fra hendes side. havde været derinde for 7 måneder siden ca 1 gang og finder det dymt uretfærdigt . men slettede alt da jeg ville ungå drama som så kom alligvel. jeg er igang med at få fat på en advokat omkring det nu da jeg vil have vide hvad det er og om hun overhovedet har ret til at skrive hun har copyright. kan slet ikke tage sådan noget. læst lidt om det på nettet men .. ihhhh hvor det dog laver fnidder omkring er ikke den eneste der har prøvet det

• #2   15. mar 2012 det skal lige siges jeg IKKE har taget noget som helst fra hendes side

• #3   15. mar 2012 Man har ophavsret på alt hvad man ligger på nettet som man vel og mærket selv har produceret - altså tekster, tegninger, fotografier osv. Hvis ophavsretten brydes er dette ulovligt, hvis den ikke er brudt er der jo ingen problemer. Der findes folk der har ondt i røven overalt, hvis du intet har gjort er der jo ikke meget du kan gøre. Vi herinde kan ikke bedømme hvem der har ret og hvem der ikke har ret udfra det du skriver, men jeg ved at jeg selv har absolut nul-tolerance med folk der kopierer fra mig. Jeg har fået kopieret rigtig mange billeder af børn der har brugt dem på hjemmesider som www.minstald.dk og jeg tøver ikke et sekund med at skrive til hjemmesidens support for at få dem fjernet.

Jeg er ikke sikker på hvad det er du skriver, selvom man f.eks. ikke har oplevet en kanin blive overfaldet af en hund ved man jo godt at en hund kan skade kaninen, og derved kan man jo sagtens skrive det på sin hjemmeside uden kildehenvisning?

• #4   15. mar 2012 tadaaa... loven om ophavsret: https://www.retsinformation.dk/forms/r0710.aspx?id=129901

Og medmindre HUN pudser en advokat på dig, så villet jeg seriøst ikke selv ofre penge på en advokat... er du klar over hvad timelønnen er på sådan en fætter?

• #5   15. mar 2012 loven om ophavsret dækker faktisk osse citater... så man må ikke uhæmmet bruge et stykke tekst, og så tro man er på den sikre side bare fordi man kildehenviser.

• #7   15. mar 2012 .. og det gælder uanset om du kildehenviser eller ej.

• #8   15. mar 2012 selv tak - vi har haft om det på skolen for nylig, fordi vi netop arbejder med hjemmesider.

Kommentér på:
kilder til hjemmeside , kanin.

Annonce