kilder til hjemmeside , kanin. {{forumTopicSubject}}
på alle hjemmesider står der copyright. men har de det? det skal jo være en form af kunst man skal lave uden at have fået information af andre. en anden ting er at alle kanin avleres hjemmesider liner hinandens. beskylder hinanden for at have copyrightet fra den ene og anden? men sagen er den at der er sgu ikke særlig meget at skrive forskelligt om kaniner og self. kommer de så til at line hinandens. der er rigtig meget fnidder om det rundt omkring og er godt træt af det. så kan avlere ikke bare se dem selv og sige har jeg oplevet alt det jeg skriver selv? har jeg læst det i en bog? for hvis man ikke har oplevet det hele selv og skrevet om det uden nettet eller bøger har man da kontakt forfatteren ovs. derfor synes jeg man bare skal slappe af og hvis man synes noget er taget fra en så sige nå, der var en der gad høre på mig. - ja undskyld men det skulle ud (:
feb 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 2 Emner: 7 Svar: 45
feb 2012
Følger: 7 Følgere: 6 Gnavere: 2 Emner: 7 Svar: 45
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 101 Gnavere: 10 Emner: 144 Svar: 2.804
Jeg er ikke sikker på hvad det er du skriver, selvom man f.eks. ikke har oplevet en kanin blive overfaldet af en hund ved man jo godt at en hund kan skade kaninen, og derved kan man jo sagtens skrive det på sin hjemmeside uden kildehenvisning?
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Og medmindre HUN pudser en advokat på dig, så villet jeg seriøst ikke selv ofre penge på en advokat... er du klar over hvad timelønnen er på sådan en fætter?
apr 2010
apr 2010
apr 2010
kilder til hjemmeside , kanin.