{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.683 visninger | Oprettet:

Alt om udstilling af skinny (Marsvin) {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer at udstille mine tre drenge, da specielt to af dem er enorm flotte, syntes jeg selv.
De har alle 3 fuld stamtavle.

Ganjo har et hak i øret, efter en bid.
Kan det trække ned?

Jeg ved virkelig ingen ting om udstilling, så hvis en af jer kunne komme med en hjemme side eller noget information ville det være rart.
Jeg ved også at jeg ska være medlem af DMK. Hvordan bliver jeg det? og hva koster det om måneden/året?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Alt om udstilling af skinny (Marsvin)
  • #1   28. feb 2012 Jeg ved også = Jeg ved dog godt*

Hov.

• #2   28. feb 2012 Det koster 100 kr. årligt for børn under 18 år. at være medlem af Danskmarsvineklub, der er ca, 400 medlemer. Se mere på Danskmarsvineforening.dk

• #3   28. feb 2012 Mille: du mener vel marsvineklub.dk? Klubben og foreningen er ikke det samme

• #4   28. feb 2012 Undskyld, det var det jeg mente smiley

• #5   28. feb 2012 Ja et hak i øret kan godt trække ned på bedømmelsen.

Først og fremmest skal du være medlem af en klub eller forening (f.eks. DMK på www.marsvineklub.dk - koster 150 kr. om året for et voksen medlemsskab).

Indbydelser til udstillinger kommer i medlemsbladet AT og der finder du alle oplysninger til at melde til udstilling, når du er blevet medlem.

Dernæst skal marsvinene selvfølgelig være sunde og raske, fri for skrammer/sår, og så selvfølgelig være velplejede og velnærede.
    For skinnyer er det vigtigt at huden er fri for sår og ellers pæn, blød og smidig. Derudover tæller behåringen en del, dvs. ifølge standarden skal de have næsebehåring (ud over pels på fødder og kønsele) som går op i et V til ørerne. Overbehåring og kraftig underbehåring trækker ned på bedømmelsen i forhold til standarden.

Det kan være en god idé at komme til en udstilling inden man selv prøver kræfter med det, for at se hvordan det hele foregår, hvordan gode dyr ser ud, se hvad man skal bruge osv. osv.

Kommentér på:
Alt om udstilling af skinny (Marsvin)

Annonce