{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
792 visninger | Oprettet:

> Simse <
> Simse < Hjælpe-administrator

Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125

Reklamere for sin hjemmeside - til HA'er {{forumTopicSubject}}

Nu er der efterhånden oprettet mange tråde, hvor folk spørger om man vil se deres hjemmeside, hvilket er imod reglerne herinde - men HA'erne gøre intet ved det? Why not?

"1.7 Reklamer for hjemmesider
Det er ikke tilladt at udnytte GnaverGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.
GnaverGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter GnaverGalleri.dk kommercielt eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for hjemmesider."

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Reklamere for sin hjemmeside - til HA'er
  • #1   25. feb 2012 Et bud er at HA'erne ikke ser alle indlæg der oprettes hver dag smiley

Derudover, så kan det altså virkelig ikke genere mig at folk viser deres hjemmeside, men selvf. så længe det er imod reglerne.
    - Det var bare ikke en af de ting jeg gad gå op i, det er jo ikke fordi foraerne bliver spammet med reklame-indlæg.

• > Simse <

#2   25. feb 2012 Der er forskel på at gøre det, når folk spørger om råd, end at skrive "kig forbi og giv en kommentar"

Det genere heller ikke mig som sådan, jeg synes bare det er underligt at HA'er ikke gøre noget ved det.

• #3   25. feb 2012 Der er mange af reglerne som HA'erne ikke overholder smiley

• #4   25. feb 2012 Bla står dette i en af reglerne for markedsannoncer:
    "Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling."
    Dvs. det er ikke tilladet at sælge fotos og tegninger der laves på bestilling.
    Og alligevel er der faktisk oprettet en hel kategori til at sælge lige netop den slags.
    Det har jeg længe undret mig over, at det absolut slet ingen mening giver.

Derudover står der, at annoncer skal være gnaver-relaterede, og alligevel bliver der oprettet masser af annoncer der ikke har noget med gnavere at gøre overhovedet, uden der nødvendigvis bliver gjort noget ved det.

• > Simse <

#5   25. feb 2012 Ja det er rigtigt Cavy.

Jeg har også undret mig over den med tegninger.
    Jeg synes nu de er gode til at få slettet annoncer, hvor folk prøver at sælge andre dyr end kaniner og gnavere.

• #6   25. feb 2012 Nu er det ikke kun annoncer med dyr, der sælges, der ikke er gnaver relaterede, men også alt muligt andet, feks hjemmesider og den slags.

• #7   25. feb 2012 Hvis 'ydelsen' er gratis, så synes jeg ikke den bryder reglen. Altså hvis beg tilbyder at lave folk et banner eller noget helt kvit og frit, udelukkende af mit hjertes godhed eller noget i den stil.
    Men lissåsnart modtager skal yde noget til gengæld, uanset om det er udfordringstemmer, lakridser, penge eller kys i måsen - så mener jeg at det i den grad bryder reglerne.
    Jeg mener faktisk at debatten har været oppe netop med tegninger og pc-grafik.
    Nu er hjemmesider så tilføjet til udvalget.
    At jeg så synes det er sådan lidt.... hmmm.... når man vil have penge for at egentligt kun sætte skidtet op på (dyre) skabelonsites - jeg mener, det kan enhver jo gøre selv, da de netop er sat op til at selv Johnny og Peter kan være med. Tror sgu at selv min gamle pensionistmor ville kunne, hehe

• #8   25. feb 2012 Sweet Leaf: Mon ikke det er Morten og Peter, der sagtens ville kunne lave hjemmeside? smiley smiley

Ej, det er også noget pjat. Der findes endda gratis hjemmesider med så simple skabeloner, at enhver kan være med. Det kræver bare man gider gøre det...

• #9   25. feb 2012 morten.. peter.. johnny.. dennis.. kenned... same difference *G*

• #10   25. feb 2012 Det blev faktisk tilladt at lave ting på bestilling mod betaling for noget tid siden. Den blev lagt et forum emne om det.

Derfor må jeg bla. godt sælge foder på bestilling og lave billeder på bestilling mod betaling herinde. Det var en HA'er som kom med den besked fra big admin. Men kan da godt se det ikke er blevet opdateret i regl sættet.

• #11   25. feb 2012 åååh fantastisk... jeg æææææælsker regler som ikke er til at finde...

... ironi kan forekomme....

• #12   25. feb 2012 Flot at big admin så ændrer reglerne uden at opdatere regelsættet. Så kan jeg sq godt finde ud af, at ingen nogensinde kan finde ud af, hvilke regler der rent faktisk gælder og hvilke der ikke gør.

Jeg spurgte også Big admin for et par måneder siden om flere personer måtte bruge den samme profil. Og fik at vide, at det ikke var tilladt.
    Men HA'erne gav mig det fuldkommen modsatte svar af, hvad Big admin havde sagt.
    Det er fandme da ikke til at finde rundt i så, hvis Big admin har ét regelsæt og HA'erne et andet.

• #13   25. feb 2012 Send en besked til dem smiley

Kommentér på:
Reklamere for sin hjemmeside - til HA'er

Annonce