792 visninger
|
Oprettet:
10. apr 2010 Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Reklamere for sin hjemmeside - til HA'er {{forumTopicSubject}}
Nu er der efterhånden oprettet mange tråde, hvor folk spørger om man vil se deres hjemmeside, hvilket er imod reglerne herinde - men HA'erne gøre intet ved det? Why not?
"1.7 Reklamer for hjemmesider
Det er ikke tilladt at udnytte GnaverGalleri.dk til at reklamere for andre hjemmesider. Det være sig kommercielle eller private hjemmesider.
GnaverGalleri.dk forbeholder sig retten til at lukke brugerkonti eller ændre profiler der udnytter GnaverGalleri.dk kommercielt eller hvor profilen på anden måde indeholder anden form for reklame for hjemmesider."
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 59 Gnavere: 15 Emner: 48 Svar: 1.534
Derudover, så kan det altså virkelig ikke genere mig at folk viser deres hjemmeside, men selvf. så længe det er imod reglerne.
- Det var bare ikke en af de ting jeg gad gå op i, det er jo ikke fordi foraerne bliver spammet med reklame-indlæg.
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Det genere heller ikke mig som sådan, jeg synes bare det er underligt at HA'er ikke gøre noget ved det.
maj 2010
Følger: 58 Følgere: 61 Gnavere: 19 Emner: 73 Svar: 3.427
maj 2010
"Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling."
Dvs. det er ikke tilladet at sælge fotos og tegninger der laves på bestilling.
Og alligevel er der faktisk oprettet en hel kategori til at sælge lige netop den slags.
Det har jeg længe undret mig over, at det absolut slet ingen mening giver.
Derudover står der, at annoncer skal være gnaver-relaterede, og alligevel bliver der oprettet masser af annoncer der ikke har noget med gnavere at gøre overhovedet, uden der nødvendigvis bliver gjort noget ved det.
Følger: 96 Følgere: 139 Gnavere: 24 Emner: 145 Svar: 6.125
Jeg har også undret mig over den med tegninger.
Jeg synes nu de er gode til at få slettet annoncer, hvor folk prøver at sælge andre dyr end kaniner og gnavere.
maj 2010
apr 2010
Følger: 10 Følgere: 18 Emner: 22 Svar: 2.752
Men lissåsnart modtager skal yde noget til gengæld, uanset om det er udfordringstemmer, lakridser, penge eller kys i måsen - så mener jeg at det i den grad bryder reglerne.
Jeg mener faktisk at debatten har været oppe netop med tegninger og pc-grafik.
Nu er hjemmesider så tilføjet til udvalget.
At jeg så synes det er sådan lidt.... hmmm.... når man vil have penge for at egentligt kun sætte skidtet op på (dyre) skabelonsites - jeg mener, det kan enhver jo gøre selv, da de netop er sat op til at selv Johnny og Peter kan være med. Tror sgu at selv min gamle pensionistmor ville kunne, hehe
apr 2010
Følger: 48 Følgere: 48 Gnavere: 4 Emner: 16 Svar: 1.298
Ej, det er også noget pjat. Der findes endda gratis hjemmesider med så simple skabeloner, at enhver kan være med. Det kræver bare man gider gøre det...
apr 2010
jul 2010
Følger: 1 Følgere: 102 Gnavere: 24 Emner: 19 Svar: 3.101
Derfor må jeg bla. godt sælge foder på bestilling og lave billeder på bestilling mod betaling herinde. Det var en HA'er som kom med den besked fra big admin. Men kan da godt se det ikke er blevet opdateret i regl sættet.
apr 2010
... ironi kan forekomme....
maj 2010
Jeg spurgte også Big admin for et par måneder siden om flere personer måtte bruge den samme profil. Og fik at vide, at det ikke var tilladt.
Men HA'erne gav mig det fuldkommen modsatte svar af, hvad Big admin havde sagt.
Det er fandme da ikke til at finde rundt i så, hvis Big admin har ét regelsæt og HA'erne et andet.
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 71 Gnavere: 28 Emner: 77 Svar: 4.992
Reklamere for sin hjemmeside - til HA'er